اعزام تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان به قزاقستان

اعزام تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان به قزاقستان
تیم‌های ملی نوجوانان دختر و پسر در دو بخش کیوروگی و پومسه برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، صبح امروز (یکشنبه) عازم "آتی راو" قزاقستان می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بخش کیوروگی و چهارمین دوره در بخش پومسه از روز چهارشنبه (30 فروردین‌ماه) به مدت سه روز در "آتی‌راو" قزاقستان برگزار می‌شود که تیم‌های ملی کشورمان صبح امروز (یکشنبه) برای حضور در این رقابت‌ها کشورمان را ترک می‌کنند.
تیم ملی تکواندوی نوجوانان پسر با ترکیب امیر ولی‌پور(وزن 45- کیلوگرم)، حمیدرضا صدری (وزن 48- کیلوگرم) ، حامد اصغری (وزن 51- کیلوگرم)، ابراهیم صفری (وزن 55- کیلوگرم)، حمیدرضا هادیان (وزن 59- کیلوگرم)، امیرعلی پروینی (وزن 63- کیلوگرم)،‌ رضا مختاری (وزن 68- کیلوگرم)، محمدحسین یزدانی (وزن 73- کیلوگرم)، امیرحسین وقوعی آذر (وزن 78- کیلوگرم) و محمدعلی خسروی (وزن 78+ کیلوگرم) و هدایت وحید عبداللهی (سرمربی) و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی (مربیان) در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم می‌باشد.
نوجوانان دختر کشورمان نیز با ترکیب مبینا نژاد کته سری در وزن 42- کیلوگرم، مهلا مومن‌زاده در وزن 44- کیلوگرم ، زهرا علیزاده در وزن 46- کیلوگرم ، دنیا محمدی در وزن 49- کیلوگرم ، ستاره چابکی در وزن 52- کیلوگرم ، مبینا شاکری در وزن 55- کیلوگرم ، یلدا ولی‌نژاد در وزن 59- کیلوگرم ، زهرا شجاعی راد در وزن 63- کیلوگرم ، مبینا بابالو در وزن 68- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 68+ کیلوگرم به مصاف حریفانشان می‌روند. هدایت این تیم را «اعظم درستی» به عنوان سرمربی و «نیلوفر صفریان»، «معصومه محمدیان» و «محبوبه محمدنژاد» به عنوان مربی برعهده دارند.
اما مرجان تاجی رستم آبادی، راضیه آقایی و ریحانه عمرانی مقدم در بخش استاندارد و فروغ راسخ، تارا مردانی و فاطمه بیدکی در بخش ابداعی تیم‌ملی پومسه دختران کشورمان را تشکیل می‌د‌هند که فاطمه اسدپور سرمربی تیم و آتوسا فرهمند مربی این تیم می‌باشند.
گفتنی است؛ تیم‌ملی نوجوانان پومسه پسر روز گذشته (شنبه) راهی قزاقستان شدند.

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.