درخت کاری نیروهای داوطلب بازیهای باکو

درخت کاری نیروهای داوطلب بازیهای باکو
کمیته برگزار کننده چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی کمپین «کاشت درختان سبز» را با شعار «آینده موفق» برای نیروهای داوطلب این بازیها برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هدف این کمپین بالا بردن فعالیت های اجتماعی داوطلبان و تشویق آنها به حفاظت از مادر زمین و حفظ اکونومیست و محیط زیست است. این برنامه که در «جیران باتان» برگزار شد 70 نیروی داوطلب و 30 نوجوان، 500 نهال درخت کاشتند.

در این مراسم که چهره های هنری و ورزشی آذربایجان نیز حضور داشتند، در مورد حفظ و نگهداری از محیط زیست به بحث و تبادل نظر پرداختند. «حاجی نوران» یکی از سفرای بازیهای باکو به خبرگزاری آذربایجان گفت: حفظ و نگاهداشت محیط زیست یکی از کارهای ارزشمند و ستوده در هر کشوری است. من از اینکه در این گردهمایی شرکت کرده ام بسیار خوشحالم و شکی ندارم که این درختانی که امروز کاشتیم در آینده ای نزدیک به بقای محیط زیست کمک کرده و آن را از هر گونه تخریبی در امان نگه می دارند.

وی گفت:مساله توجه به محیط زیست یکی از دل نگرانی هایی است که بشر امروز با آن مواجه است. چرا که در طی چند دهه اخیر نه تنها به مسائل محیط زیست توجه کافی نشده است بلکه تخریب و از بین رفتن آن را شاهد بودیم.

نوران برگزاری این کمپین را برای نیروهای داوطلب سودمند دانست و گفت:بدون تردید کاشت درخت و شرکت در این مراسم برای نیروهای داوطلب می تواند پیامدهای مثبتی به همراه داشته باشد. چرا که آنها در آینده ای نزدیک می توانند این تجربه را به دیگران نیز منتقل کرده تا همگان محیط زیست را یک مساله اساسی قلمداد کنند.

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی 12 ماه می در باکو برگزار می شود.

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.