رقابت های بین المللی کشتی جام فدراسیون آذربایجان؛تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران نایب قهرمان شد

رقابت های بین المللی کشتی جام فدراسیون آذربایجان؛تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران نایب قهرمان شد
تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام فدراسیون آذربایجان با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان کشورمان از صبح امروز (شنبه) با 12 کشتی گیر به مصاف رقبای خود در رقابت های بین المللی کشتی جام فدراسیون آذربایجان که در شهر باکو برگزار می شود، رفت. در این مسابقات کشتی گیرانی از کشورهای ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، گرجستان، اوکراین، ازبکستان، تاجیکستان،  قرقیزستان، قزاقستان و بلاروس حضور داشتند.
در پایان این رقابت ها عباس فروتن در وزن 85 کیلوگرم و علی رضا عبداللهی در وزن 100 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و اشکان کوشکی در وزن 63 کیلوگرم و مهدی خدابخشی در وزن 50 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.، تیم کشورمان نیز در این رقابت ها پس از آذربایجان نایب قهرمان شد و تیم گرجستان سوم شد.
- نتایج نمایندگان کشورمان این مسابقات به شرح زیر است:
در وزن 85 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دورهای بعد کشتی گیرانی از قرقیزستان و آذربایجان را شکست داد و فینالیست شد.، وی در دیدار نهایی با شکست 11 بر صفر حریف ازبکستانی صاحب گردن آویز طلا شد.
در وزن 100 کیلوگرم علی رضا عبداللهی پس از استراحت در دور اول در دورهای بعد نمایندگان گرجستان و آذربایجان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.، وی در دیدار پایانی حریف گرجستانی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 76 کیلوگرم میثم زارع در دور نخست به کشتی گیر آذربایجانی باخت اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی در گروه شانس مجدد حریف گرجستانی را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد.، وی در این مسابقه مقابل حریف آذربایجانی باخت و پنجم شد. در همین وزن محمد حسین اشرفی با یک پیروزی مقابل نماینده آذربایجان و شکست برابر کشتی گیر اوکراینی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 69 کیلوگرم نیک زاد علی زاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف گرجستانی را برد اما در مرحله نیمه نهایی به نماینده آذربایجان باخت و به دیدار رده بندی راه یافت.، وی در این مسابقه در حالی که با نتیجه 5 بر صفر از حریف آذربایجانی خود پیش بود شکست خورد و به مقام پنجم رسید. در همین وزن هادی شرفبیانی با شکست مقابل حریف آذربایجانی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 63 کیلوگرم اشکان کوشکی ابتدا کشتی گیرانی از گرجستان و آذربایجان را شکست داد اما در دیدار نیمه نهایی به حریف آذربایجانی باخت و راهی دیدار رده بندی شد.، در همین وزن امیر حسین مقصودی ابتدا حریف گرجستانی را برد اما در دور بعد به نماینده آذربایجان باخت اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی راهی گروه شانس مجدد شد و در این مرحله با غلبه بر حریف گرجستانی به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف کوشکی برود. در دیدار رده بندی کوشکی با برتری مقابل مقصودی صاحب مدال برنز شد.
در وزن 58 کیلوگرم مرتضی پور مرتضوی با شکست مقابل حریف آذربایجانی از دور رقابت ها حذف شد.
در وزن 54 کیلوگرم علی حیدری گودرزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف آذربایجانی را برد اما در دور سوم مقابل دیگر نماینده میزبان باخت و راهی دیدار رده بندی شد. وی با شکست در این مسابقه به مقام پنجم رسید.
در وزن 50 کیلوگرم مهدی خدابخشی در دور های اول و دوم کشتی گیران آذربایجان و ازبکستان را برد اما در مرحله نیمه نهایی به حریف آذربایجانی باخت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این مبارزه با پیروزی مقابل حریف آذربایجانی به مدال برنز رسید.
در وزن 42 کیلوگرم هم مهدی ویسی با شکست مقابل حریف ازبکستانی از دور رقابت ها کنار رفت.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.