نماینده فدراسیون جهانی: تکواندوی ایران از قدرت بالایی برخوردار است

نماینده فدراسیون جهانی: تکواندوی ایران از قدرت بالایی برخوردار است
میلان کوی نماینده فدراسیون جهانی گفت: تکواندوی ایران حرف اول را در دنیا می‌زند و شاید علت عدم حضور برخی از کشورها در هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا همین امر باشد چراکه می‌دانستند شانسی برای قهرمانی ندارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از روز پنجشنبه (24 فروردین‌ماه) به مدت دو روز در سالن «سیدرسول حسینی» شهر ساری برگزار که تیم‌های شهرداری ورامین، شهدای مدافع حرم ساری و باشگاه مقاومت به ترتیب مقاوم اول تا سوم را کسب نمودند. میلان کوی ناظر فنی این دوره از مسابقات و رییس فدراسیون تکواندو سنگاپورگفت: استقبال از مسابقات و سطح فنی خوب بود و همچنین برپایی منظم این رویداد نشان‌ می‌دهد کمیته برگزاری از مهارت کافی برخوردار است.
وی افزود: سازماندهی این رویداد بسیار عالی و حضور تماشاگران در این رویداد هیجان خاصی را در تکواندوکاران ایجاد کرده بود اما ظرفیت تکواندو ایران بسیار بالاست و می‌تواند این رویداد را با شکوه هرچه بیشتر برگزار نماید.
رییس فدراسیون سنگاپور با بیان اینکه تکواندوی ایران از قدرت بالایی برخوردار است بیان کرد: تکواندوی ایران حرف اول را در دنیا می زند و شاید علت عدم حضور برخی از کشورها در هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا همین امر باشد چراکه می‌دانستند شانسی برای قهرمانی ندارند. خانواده تکواندو سنگاپور نیز این روزها درگیر مسابقات بین‌المللی بود و نتوانست تیمی به این رویداد اعزام کند.
وی در پایان گفت: ایران توانایی برگزاری شایسته رویدادهای بین‌المللی را دارد و اگر کاندید میزبان مسابقات جهانی شود قطعا از این موضوع حمایت خواهم کرد.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.