Az Tv بازیهای همبستگی اسلامی باکو را پخش می کند

Az Tv بازیهای همبستگی اسلامی باکو را پخش می کند
چهارمین دوره بازیهای ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی را کانال تلویزیونی Az Tv پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته برگزار کننده این بازیها اعلام کرد طی توافقنامه ای با این کانال تلویزیونی این بازیها به صورت زنده و در ساعات پربیننده برای مخاطبان پخش خواهد شد. براساس توافق صورت گرفته مراسم افتتاحیه و اختتامیه این بازیها که در ورزشگاه المپیک باکو برگزار می شود، به صورت زنده پخش خواهند شد.

همچنین هر روز یک ساعت برنامه به اتفاقات مهم ورزشی مسابقات می پردازند و مراسم توزیع مدال ها را نیز در این بخش خبری پخش می کند. مسابقات فوتبال نیز جزو این توافقنامه هستند که قرار است به صورت پخش مستقیم شوند.

السوار دنیا مالیف معاون شبکه خبری AzTv گفت:ما بسیار خوشحالیم که پخش این رقابتها را به عهده داریم و از این طریق می توانیم این بازیها را در سرتاسر آذربایجان به نمایش بگذاریم.

وی گفت:این شبکه تاریخچه ای طولانی دارد و در طول سالهای فعالیت خود رویدادهای مهمی را به تصویر کشیده است.الچین سفراف مسوول برگزاری بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی نیز ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با این شبکه تلویزیونی گفت:این همکاری متقابل می تواند پیام آذربایجان را به تمام بخش های کشور و به درون کشورهای اسلامی منتقل کند. این شبکه با سابقه درخشانی که در امر انتقال پیام دارد به خوبی می تواند ما را در این راه کمک کند.چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی کمتر از یک ماه دیگر در باکو برگزار می شود.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.