مردم کره جنوبی بازیهای سال آینده را موفقیت آمیز توصیف کردند

مردم کره جنوبی بازیهای سال آینده را موفقیت آمیز توصیف کردند
براساس یک نظرسنجی بیش از نیمی از مردم کره جنوبی معتقدند که بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ، با موفقیت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نظرسنجی سراسری که توسط وزارت فرهنگ، ورزش و توریسم کره جنوبی انجام شده است 1000 نفر جامعه آماری داشته که 55/1 درصد آنها این بازیها را موفقیت آمیز توصیف کرده اند. 14/2درصد شرکت کنندگان نیز اعلام کرده ند که نسبت به برگزاری بازیهای زمستانی 2018 بدبین هستند.

«منافع عمومی» یکی از فاکتورهای اصلی و مهمی است که جامعه آماری اعلام کرده است نقش عمده ای در این موفقیت دارد. براساس نتایج به دست آمده منافع عمومی با 62/9درصد در صدر عوامل موثر در این نظرسنجی قرار گرفته است. ساخت و توسعه زیرساخت ها با 17/9درصد عامل بعدی این موفقیت اعلام شده و پس از آن «راحتی و آسایش بازدیدکنندگان» با 8/9 درصد و «قابلیت های عوامل اجرایی» این بازیها با 8/5 درصد از دیگر عواملی هستند که کره ای ها به آن رای داده اند.

وزارت فرهنگ، ورزش و توریسم کره به خبرگزاری «یونهاپ» اعلام کرده است که با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 9 می شاخص «منافع عمومی» رشد بیشتر و چشمگیری خواهد داشت. همچنین 84/8 درصد پاسخگویان اعلام کرده اند که این بازیها را از تلویزیون تماشا خواهند کرد و تنها 9/2 درصد گفته اند که به ورزشگاه ها می روند.

41/6درصد از جامعه آماری این نظرسنجی نیز اعلام کرده اند که اسکی روی یخ از محبوب ترین ورزش های این دوره است که حاظر هستند بلیت آن را تهیه کنند. در حالی که مراسم افتتاحیه نزد آنها با 25/9درصد جایگاه دوم را دارد.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.