ساحلی قهرمانی آسیا؛ دو پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران

ساحلی قهرمانی آسیا؛ دو پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران
دور مقدماتی رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا دیروز جمعه آغاز شد و تیم های ملی الف و ب ایران دو پیروزی و یک شکست تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان و زنان آسیا از دیروز (جمعه) در تایلند آغاز شد.
دور مقدماتی این رقابت ها با حضور 32 تیم در هشت گروه برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی صعود می کنند.
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در نخستین مسابقه خود در دور مقدماتی به مصاف عمان یک رفت و دو بر صفر مغلوب این تیم شد.
ملی پوشان ایران در این مسابقه با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 18 مغلوب عمان یک شدند.
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در دومین مسابقه خود به مصاف تیم سنگاپور رفت و دو بر صفر با امتیاز مشابه 21 بر 10 این تیم را شکست داد تا نخستین برد خود در رقابت های قهرمانی آسیا را به دست آورد.
همچنین تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری و آرش وکیلی) در نخستین مسابقه خود در دور مقدماتی این رقابت ها دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 14 نیوزلند را شکست داد.
تیم های ملی الف والیبال ساحلی ایران در دیگر دیدار دور مقدماتی به مصاف استرالیا می رود و تیم ملی ب ایران نیز با تایلند و عمان دو بازی می کند.
ملی پوشان ایران را رضا نائینی به عنوان مربی و حسین کرد به عنوان سرپرست در این رقابت ها همراهی می کنند.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.