در پی برگزاری دوره پیشرفته کشتی فرنگی همبستگی المپیک در تهران؛گزارش مثبت مسئول توسعه کشتی فرنگی دنیا به IOC

در پی برگزاری دوره پیشرفته کشتی فرنگی همبستگی المپیک در تهران؛گزارش مثبت مسئول توسعه کشتی فرنگی دنیا به IOC
در راستای میزبانی کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی کشورمان برای کلینیک پیشرفته کشتی فرنگی (همبستگی المپیک) که از تاریخ 28 لغایت 30 اسفندماه 1395 آکادمی ملی المپیک برگزار گردید، آقایان دیوید لوپز مسئول توسعه کشتی فرنگی دنیا از فدراسیون جهانی کشتی و آندری ورونسوف دستیار ایشان که با حضور خود در این کلینیک نقش کلیدی در هدایت محتوی علمی دوره داشتند پس از بازگشت به کشورشان گزارشی مثبتی به کمیته بین المللی المپیک در خصوص برگزاری این دوره ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛
در بخشی از این گزارش که برای کمیته بین المللی المپیک ارسال شده است آمده است:
کمیته ملی المپیک ایران توانست شرایط مناسب و عالی برای اقامت کلیه شرکت کنندگان و مدرسان این دوره  فراهم نماید.
تمامی تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مطلوب دوره از جمله اینترنت، ویدئو پروژکتور، کلاس تئوری، کلاس عملی ویژه کشتی، اسکان، تغذیه،... در یک مکان مستقر بود که امکان برگزاری هرچه راحت تر و بهتر دوره را فراهم نمود. پذیرایی کامل و مناسبی نیز برای شرکت کنندگان در طول دوره در نظرگرفته شده بود.
با توجه به تفاوت های موجود در زمان های پرواز شرکت کنندگان، که از کشورهای آلمان، اوکراین، کوبا،آذربایجان، قزاقستان، ترکیه، چین تایپه، روسیه، .... بودند، کمیته ملی المپیک ایران توانست تمامی این رفت و آمدها و جابجایی ها را به خوبی مدیریت نماید.
تمامی افراد به موقع و در زمان مناسب بدون تاخیر و اتلاف وقت به فرودگاه منتقل شدند. همانطور که در بالا اشاره شد در طول برگزاری دوره نیاز به هیچ گونه جابه جایی و رفت و آمدی وجود نداشت.
دوره طی مراسم های رسمی افتتاح و اختتام با حضور مسئولینی از کمیته ملی المپیک، آکادمی ملی المپیک و فدراسیون کشتی ایران همراه بود.
لازم به ذکر است در این کلینیک علاوه بر افراد برجسته فدراسیون جهانی کشتی و مربیان مطرح کشورهای مختلف، اسماعیل بوررو، قهرمان المپیک 2016 ریو، و مربی ایشان تروجیلو دیاز نایب رئیس فدراسیون کشتی کوبا و مربی تیم ملی کشتی فرنگی این کشور حضور داشتند.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۰۷:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.