مسابقه دوچرخه سواری برای داوطلبان بازیهای باکو

مسابقه دوچرخه سواری برای داوطلبان بازیهای باکو
یک دوره مسابقه دوچرخه سواری از سوی کمیته برگزار کننده بازیهای ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی برای نیروهای داوطلب این رقابتها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هدف از برگزاری این رقابت ارتقا سب زندگی سالم، تشویق جوانان برای روی آوردن به ورزش و اطمینان از تاثیرگذاری ورزش بر زندگی مردم و پرکردن اوقات فراغت با ورزش بود. این مسابقه بین 170 نیروی داوطلب به مسافت یک کیلومتر در مسیر بلوار شهر سفید باکو برگزار شد و شرکت کنندگان در گروه های 13 نفره در 5 مرحله با هم به رقابت پرداختند.

الچین سفراف یکی از سفرای بازیهای باکو2017 پس از پایان این رقابت گفت: ارتباطی که ما با نیروهای داطلب ایجاد کرده ایم تنها مختص به بازیهای پیش رو نیست. بلکه ارتباطی متقابل در تمامی حوزه های نظم و انضباط فردی، آموزش و فداکاری های جمعی با چشم انداز جهانی است. هدف ما این است که در هر رویدادی این اطمینان حاصل شود که تدارکات برای اوقات فراغت مردم به اندازه کافی مناسب بوده است.

وی که با پایگاه خبری باکو 2017 گفتگو می کرد همچنین گفت:دوچرخه به عنوان دومین ابزار حمل و نقل در تمام کشورهای توسعه یافته مورد استفاده قرار می گیرد. سلامتی به همراه دارد و زیرساخت های محیط زیست را تمیز نگه داشته و از ترافیک و ازدحام شهری باکو نیز جلوگیری می کند.» چهارمین دوره بازیهای همسبتگی کشورهای اسلامی ماه آینده در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود.

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.