فدراسیون جهانی دوومیدانی 7 ورزشکار روس را پاک اعلام کرد

فدراسیون جهانی دوومیدانی 7 ورزشکار روس را پاک اعلام کرد
فدراسیون جهانی دوومیدانی اعلام کرد که 7 ورزشکار روس پاک هستند و دوپینگ نکرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این 7 ورزشکار، نام «سرگئی شوبنکوف» قهرمان بلامنازع دوی 110 متر با مانع نیز دیده می شود که براساس اعلام این فدراسیون منعی برای شرکت در رقابتهای بین المللی ندارد.

روز گذشته فدراسیون جهانی دوومیدانی در بیانیه ای اعلام کرد:کمیته تحقیق و تفحص درباره دوپینگ این فدراسیون درخواست 7 ورزشکار روس را برای بررسی مجدد، مورد تحقیق و آزمایش قرار داد و مشخص شد که آنها منعی برای شرکت در رقابتهای بین المللی ندارند.

در این بیانیه آمده است:این 7 نفر می توانند همچون دیگر ورزشکاران در میادین بین المللی و تحت قانون 22.1A(b) تا هنگامی که فدراسیون های ورزشی روس معلق هستند مسابقه دهند.

سباستین کو رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی در گفتگو با «راشا تودی» گفت:از تلاش بی وقفه و با پشتکار کمیته تحقیق و تفحص دوپینگ این فدراسیون تشکر می کنم که به درخواست ها رسیدگی کرد.» وی گفت: «تمامی ورزشکاران شایستگی شرکت در رقابتهای بین المللی را در قالب انفرادی دارند نه در ترکیب تیم روسیه.

از نوامبر سال 2015 دوندگان روسیه به دلیل تعلیق فدراسیون دوومیدانی این کشور از سوی فدراسیون جهانی دوومیدانی حق شرکت در رقابتهای بین المللی را ندارند.

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.