بانک KEB Hana حامی مالی پیونگ چانگ 2018

بانک KEB Hana  حامی مالی پیونگ چانگ 2018
مسوولان برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ بانک KEB Hana را به عنوان شریک بانکی خود اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرگزاری «یونهاپ» یکی از مسوولان این بازیها که نخواست نامش شود به این خبرگزاری گفت:این توافق بین طرفین صورت گرفته و قرار است طی یک مراسم رسمی در سئول که 18 آوریل برگزار می شود به اطلاع همگان برسد.

این بانک در سال 1971 تاسیس شد که مقر آن در سئول است و مقرر شده که مبلغ 11 میلیارد «وون» معادل 6/9 میلیون دلار برای این بازیها هزینه کند. توافق با این بانک در پی استعفای دو کمپانی حامی این رقابتها اتفاق افتاده است.

لی هی بئوم مسوول کمیته برگزار کننده این بازیها چندی قبل در دیدار با مسوولان کمیته بین المللی المپیک ابراز امیدواری کرده بود که حمایت های مالی بیشتری از حامیان مالی این رقابتها و از مجلس کره دریافت کند. کره جنوبی در چند ماه اخیر با رسوایی های مالی و فساد دولتی مواجه بوده است. رییس جمهور این کشور نیز به دلیل پرداخت رشوه از سمت خود برکنار شد. این در حالی است که کمتر از یک سال به آغاز باریهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ زمان باقی است و مسوولان این بازیها بارها اعلام کرده اند که امیدوارند ثبات سیاسی بار دیگر به این کشور باز گردد.

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.