قرعه کشی 5 رشته رقابتهای باکو انجام شد

قرعه کشی 5 رشته رقابتهای باکو انجام شد
مراسم قرعه کشی و گروه بندی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم که به صورت زنده از تلویزیونی ملی آذربایجان پخش می شد، گروه بندی پنج رشته ورزشی انجام شد و تیم ها حریفان خود را شناختند. در این مراسم قرعه کشی رشته های فوتبال، والیبال، هندبال، واترپلو و بسکتبال 3×3 با حضور میهمانان و شرکت کنندگان صورت گرفت. رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی از روز 12 می به طور رسمی آغاز می شود ولی روز 8 می در مراسمی رقابتهای فوتبال، هندبال و والیبال برگزار خواهد شد.

در این مسابقات 57 کشور مسلمان در 20 رشته ورزشی شرکت می کنند و ورزشکاران معلول نیز در دو رشته ورزشی با یکدیگر رقابت می کنند. در فوتبال و در گروه A این رقابتها تیم های آذربایجان، کامرون، عربستان سعودی و مراکش حضور دارند و در گروه B نیز فلسطین، عمان، الجزایر و ترکیه با هم رقابت می کنند.

در واترپلو تیم ملی کشورمان با ترکیه، عربستان سعودی، آذربایجان و اندونزی همگروه است. در بخش والیبال مردان در گروه A این رقابتها آذربایجان، ترکیه، ترکمنستان، پاکستان و فلسطین حضور دارند و تیم ملی کشورمان در گروه B این رقابتها با قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش بایستی رقابت کند.

بلیت این بازیها هم اکنون به صورت آنلاین به فروش می رسد. چهاردهمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از 12 می تا 22 می در باکو برگزار می شود.

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.