دیدار ملی پوشان فوتبال رومیز با دبیر کل کمیته قبلا از اعزام به رقابتهای جهانی؛شاهرخ شهنازی:فوتبال رومیز پتانسیل قابلی دارد/محمد علیپور:تلاش مسوولان انجمن در بالندگی فوتبال رومیز قابل تحسین است

دیدار ملی پوشان فوتبال رومیز با دبیر کل کمیته قبلا از اعزام به رقابتهای جهانی؛شاهرخ شهنازی:فوتبال رومیز پتانسیل قابلی دارد/محمد علیپور:تلاش مسوولان انجمن در بالندگی فوتبال رومیز قابل تحسین است
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در نشست صمیمی با ملی پوشان فوتبال رومیز به جام جهانی آلمان ، با تاکید بر اینکه این رشته مهیج و پرطرفدار پتانسیل خوبی دارد ، ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ایران در این رقابتهای معتبر جهانی بتوانند انتظارات را برآورده کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، شاهرخ شهنازی در این دیدار که با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، دکتر امیر غریبلو رییس، مصطفی آقاجان دبیر انجمن فوتبال رومیز و اعضای تیم های ملی اعزامی به آلمان برگزار شد ، افزود: بسیار خرسندم که در کنار ملی پوشان اعزامی به جام جهانی آلمان هستم و طبق گزارشهایی که آقایان علیپور و غریبلو ارایه دادند ، متوجه شدم که برخی از نفرات از رنکینگ خوبی در عرصه جهان برخوردار هستند و این مایه مباهات است .
وی اضافه کرد : بنده به عنوان یک فرد علاقه مند به فوتبال رومیز معتقدم که که شما به عنوان سفیران این مملکت باید به پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار کنید و به هویت ایرانی بودن خود ببالید. ضمن اینکه انتظار دارم علاوه بر آنکه با اقتدار در جام جهانی آلمان حضور می یابید ، بخوبی از تاریخ و فرهنگ کشورمان پاسداری کنید.
شهنازی در ادامه گفت : از تلاش و زحمات رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و همچنین دکتر غریبلو در بسط و گسترش فوتبال رومیز تشکر می کنم و امیدوار م که ملی پوشان کشورمان بتوانند در این میدان معتبر و بزرگ با اقتدار ظاهر شوند.
در ادامه این نشست صمیمی که در سالن آمفی تئاتر کمیته ملی المپیک برگزار شد ، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن تشکر از حمایت مقامات این کمیته و همچنین حضور شهنازی در این جلسه ، اظهار داشت : فوتبال رو میز قدمت زیادی در کشورمان دارد اما از سال 80 بطور رسمی چرخش بحرکت در آمد و بنده خشنود هستم که این رشته اکنون در ابعاد قهر مانی به بالندگی مناسب رسیده است .
وی افزود : برگزاری مسابقات لیگ بصورت منطقه ای و همچنین لیگ برتر و دسته یک و همچنین نگاه ویژه به استعدادهای جوان و آتیه دار از جمله فاکتورهایی است که طی دو – سه سال اخیر نمود عینی داشته که جا دارد در این راستا تلاش بی وقفه دکتر غریبلو و دیگر همکاران ایشان قدر دانی کنم.
علیپور در ادامه تصریح کرد : این رشته شرایط مناسبی دارد و آرزو می کنم که ملی پوشان بتوانند در جام جهانی هامبورگ ، سفیران شایسته ای باشند .
براساس این گزارش دکتر امیر غریبلو رییس انجمن فوتبال رومیز نیز ضمن ارایه گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی اعزامی به مسابقات جام جهانی گفت : برای نخستین بار یک کاروان کامل متشکل از چهار تیم به آلمان اعزام می شوند که همه نفرات چکیده مسابقات اخیر لیگ هستند که بمدت 11 ماه تحت نظر بودند.
وی افزود : تیم های ملی بزرگسالان ، جوانان ، پیش کسوتان و بانوان به هامبورگ اعزام می شوند که بعضا همانند خانم گلشن چمنی ملی پوش لژیونر که در آلمان بازی می کند و عماد عزیزی از رنکینگ بالای جهانی برخوردار هستند.
غریبلو با تاکید بر اینکه امیدوار به کسب مدال در جام جهانی هستیم ، گفت : 44 کشور در این مسابقات معتبر جهانی شرکت می کنند که در این میان هفت تیم از جمله ایران با تیم های کامل راهی هامبورگ خواهند شد .
وی اضافه کرد : پیشتر نگاه جامعه و مسوولان به فوتبال رومیز یک نگاه تفریحی بود در حالیکه نگاهها باید ابعاد قهرمانی داشته باشد و من با ضرس قاطع اعلام می کنم که این رشته از حیث قهرمانی حرفهای زیادی در عرصه قاره آسیا و جهان دارد .
رییس انجمن فوتبال رومیز در پایان ضمن تشکر از حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک در این نشست گفت : حمایت محمد علیپور از این رشته مهیج و پرطرفدار قابل تحسین است و امیدوارم که مسوولان بلند پایه وزارت ورزش و دیگر مقامات نسبت به این ورزش تغییر ذائقه بدهند و ما را بیش از پیش حمایت کنند.
شایان ذکر است که مسابقات جام جهانی فوتبال رومیز از تاریخ 23 فروردین ماه جاری در شهر هامبورگ آغاز می شود و ملی پوشان یک روز پیش از مسابقات به آلمان اعزام خواهند شد.

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.