رییس فدراسیون وزنه برداری میهمان ویژه قهرمانی اروپا ؛علی مرادی مدال تالاخادزه را اهداء کرد

رییس فدراسیون وزنه برداری میهمان ویژه قهرمانی اروپا ؛علی مرادی مدال تالاخادزه را اهداء کرد
علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان با دعوت رسمی آنتونیو اورسو رییس کنفدراسیون وزنه برداری قاره اروپا میهمان ویژه رقابت دسته 105+ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی اروپا در کرواسی بود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ در حالی که شب گذشته رقابت های وزنه برداری قهرمانی اروپا در سال 2017 به میزبانی کشور کرواسی با درخشش لاشا تالاخادزه ستاره فوق سنگین گرجستانی ها به اتمام رسید، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان با دعوت رسمی آنتونیو اورسو رییس کنفدراسیون وزنه برداری قاره اروپا میهمان ویژه این رقابت بودودر مراسم اهداء مدال دسته فوق سنگین اروپا نشان طلای این رقابت های را به گردن تالاخادزه رکورد دار جدید فوق سنگین انداخت.

لازم به ذکراست؛ در این سفر على مرادى ضمن مذاکره با کشورهاى عضو فدراسیون وزنه بردارى اروپا، رایزنى هاى صمیمانه اى را با رییس فدراسیون اروپایى و کاندیداى ریاست فدراسیون جهانى داشت.

در پایان گزارش یادآور می شوم؛ مسابقات قهرمانى اروپا تیم روسیه در بخش مردان و زنان قهرمان شد، و تیم هاى ترکیه و لهستان دوم و سوم در بخش مردان و تیم هاى اوکراین و اسپانیا مقام دوم و سوم بخش زنان را بدست آوردند.

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.