رئیس انجمن جهانی کایت بردینگ به ایران آمد

رئیس انجمن جهانی کایت بردینگ به ایران آمد
رئیس انجمن جهانی کایت بردینگ به منظور دیدار با مسئولین ورزش و بازدید از انجمن کایت بردینگ ایران به جزیره کیش سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی ایران، میرکو بابینی رئیس انجمن جهانی کایت بردینگ IKA امروز 20 فروردین ماه به منظور انجام دیدار رسمی و مذاکرات با مقامات ورزشی ایران از طریق فرودگاه بین المللی کیش وارد این جزیره شد و مورد استقبال حمید شمالی سرپرست انجمن کایت بردینگ فدراسیون قایقرانی قرار گرفت.
بابینی که علاوه بر ریاست انجمن جهانی کایت بردینگ، بنیان گذار و ریاست انجمن کایت بردینگ ایتالیا است در این سفر چند روزه علاوه بر بازدید از روند برگزاری دوره مربیگری کایت بردینگ و پتانسیل ها و امکانات کایت بردینگ جزیره زیبای کیش، در دیدارهای جداگانه با ریاست فدراسیون قایقرانی ایران، سرپرست کمیته کایت بردینگ و همچنین مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص راهکارهای گسترش مناسبات و همکاری های دو جانبه و چند جانبه در حوزه های منطقه ای و بین المللی به منظور توسعه این رشته در ایران و خاورمیانه به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.
رشته کایت بردینگ یکی از رشته های زیر مجموعه فدراسیون جهانی بادبانی است که از سال 1394 رسما به مجموعه خانواده فدراسیون قایقرانی ایران اضافه شده است. فدراسیون قایقرانی ایران شصت و پنجمین عضو رسمی انجمن جهانی کایت بردینگ است.

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.