آخرین مسافر باکو در قم معرفی می شود؛دو کاراته کا از اردوی بزرگسالان کنار می روند

آخرین مسافر باکو در قم معرفی می شود؛دو کاراته کا از اردوی بزرگسالان کنار می روند
دومین مرحله انتخابی تیم ملی امید برای حضور در پیکارهای آسیایی قزاقستان در شرایطی 25 فروردین در قم برگزار می شود که علاوه بر نفرات اول تا سوم مشترک و ملی پوشان سال گذشته اعزامی به رقابتهای قاره ای در اندونزی، 25 نفر از کاراته کاهایی که در مسابقات کشوری در مریوان مدال آور نبودند، اما مبارزات آنها به چشم کادر فنی آمد نیز به این انتخابی فرا خوانده شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، با اعلام اسامی دعوت شدگان، از سوی سرمربی تیم ملی نحوه برگزاری پیکارهای انتخابی روز جمعه (25 فروردین ماه در قم) تشریح شد.
به گفته سیدشهرام هروی، در اولین گام 25کاراته کایی که روی سکو نرفتند اما به انتخابی دعوت شدند، رودروی هم قرار می گیرند و در هر وزن یک نفر گزینش خواهد شد. در گام دوم این برگزیدگان باید با نفرات دوم و سوم مشترک مسابقات کشوری مریوان( رقابتهای 18 فروردین) دیدار کنند که در این مرحله نیز در هر وزن یک نفر جواز حضور برای انتخابی آخر روز جمعه را بدست می آورد. در این مرحله نفرات برتر دو انتخابی قبلی ( هر وزن یک نفر) به مصاف قهرمانان اوزان ششگانه مسابقات کشوری مریوان و ملی پوشانی که سال گذشته به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند، می روند تا در نهایت در هر وزن دو نفر و یا هرسه نفر جواز حضور در اولین مرحله آماده سازی را بدست آورند تا تمرینات خود را در کنار ملی پوشان بزرگسال از دومین مرحله اردوی آماده سازی آغاز کنند.
هروی با اشاره به اینکه آیین وزن کشی با لحاظ شدن یک کیلو ارفاق انجام خواهد شد، از برگزاری دو انتخابی دیگر در رده بزرگسالان خبر داد و گفت: علاوه بر رقابتهای گزینش رده امید، در وزن منهای 75 کیلوگرم بزرگسالان ابراهیم حسن بیگی و علی اصغر آسیابری با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا برنده این دیدار جواز حضور در بازیهای کشورهای اسلامی را بدست آورد.
سرمربی تیم ملی کاراته همچنین گفت: از بین سعید علیپور، هامون درفشی پور و محمد بخش محمدلو که با نظر کادر فنی به اردو دعوت شده بودند، رقابت انتخابی برگزار می شود تا در نهایت یک نفر بتواند جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی برای رقابتهای آسیایی را بدست آورد.

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.