حضور جودوکاران ایران در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان

حضور جودوکاران ایران در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان
جودو ایران با نام دانشگاه پیام نور به بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، طی نشستی در محل فدراسیون جودو با حضور درخشان، ریس، جاری نایب ریس و رودکی مدیر تیم های ملی فدراسیون، میرزایی "رئیس انجمن جودو وزارت علوم وتحقیقات وفناوری" و نصیرزاده " مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور " در خصوص نحوه اعزام تیم جودو به بیست نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان بحث وتبادل نظر شد.
 نصیرزاده در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از فدراسیون جودو در برگزاری مسابقات دانشجویان پیام نور در اسفند ماه گفت: با عنایت به حضور دکتر میرزایی در دانشگاه پیام نور و همچنین حضور چندین نفر از ملی پوشان در دانشگاه پیام نور برآن شدیم که اعزام جودوکاران به یونیورسیاد دانشجویان با سرپرستی پیام نور انجام پذیرد که خوشبختانه با استقبال فدراسیون دانشجویی همراه بود.
 درخشان نیز در ادامه گفت: با تمام منابع در این اعزام فدراسیون دانشجویی و دانشگاه پیام نور را همراهی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه مدون همچون سنوات گذشته که جودو توانسته است در یونیورسیادها افتخارآفرین باشد در سال جاری نیز این موفقیت ها تکرار شود. در انتها مقرر شد که در ابتدا طی نامه ای به بخش های آموزش عالی مسابقات انتخابی برگزار شود وسپس طی سه مرحله اردو آماده سازی نسبت به اعزام جودوکاران به یونیورسیاد اقدام مقتضی صورت پذیرد.

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.