برنامه سراسری آموزشی توکیو 2020 اجرایی می شود

برنامه سراسری آموزشی توکیو 2020 اجرایی می شود
کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک 2020 توکیو، برنامه آموزشی خود را در سرتاسر ژاپن اجرایی می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این برنامه آموزشی علاقمندی دانش آموزان این کشور را برای بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو تهییج کرده و مواردی همچون چگونگی برنامه ریزی این رقابتها، تاثیر المپیک بر ژاپن و حمایت آنها از این رقابتها را شامل می شود.

این برنامه آموزشی که «یوآی دون» نام دارد به معنای «مجموعه را بگیر» است و آمادگی جوانان ژاپن را برای پذیرفتن بازیهای المپیک 2020 به تصویر می کشد. همچنین براساس این برنامه کمیته برگزار کننده بازیهای توکیو 2020 ابزارهای آموزشی مدارس را برای شرکت در این رقابتها تهیه و حمایت کرده و منابع اطلاعاتی و اینترنتی و پرتال های شخصی نیز در اختیار معلمان این کشور قرار می دهد تا آنها برای فعالیت ها و پروژه های خود را ایده بگیرند.

این برنامه بر فیلم هایی که اهمیت و ارزش های المپیک و پارالمپیک را نشان می دهد متمرکز است. معلمان می توانند از طریق صفحات شخصی پرتال در اختیار تجربه ها، برنامه ها و همکاری های خود را با سایر معلمان در سرتاسر ژاپن به اشتراک بگذارند.

هدف این برنامه این است تا تمام مدارس ژاپن در این رقابت بزرگ شرکت کنند. برنامه آموزشی توکیو 2020، جولای امسال کار خود را آغاز می کند.

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.