مسابقه بین المللی دوی پارس ؛عرب قهرمان 10 کیلومتر بانوان شد

مسابقه بین المللی دوی پارس ؛عرب قهرمان 10 کیلومتر بانوان شد
نخستین مسابقه بین المللی دوی پارس با قهرمانی پریسا عرب در 10 کیلومتر بانوان خاتمه یافت.

 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ، نخستین مسابقه بین المللی دوی پارس در بخش بانوان به مسافت 10 کیلومتر با شرکت دوندگانی از ایران و 42 کشور جهان عصر دیروز در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار شد.

در این رقابت، دوندگان با شلیک تپانچه شروع توسط فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان مسیر زیبای دریاچه ورزشگاه آزادی را با شعار " i run iran " پیمودند.

حضور پرشور دوندگان ایرانی و خارجی در مسیر مسابقه دوی پارس برای نخستین بار در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران طنین همدلی را با تشویق های صمیمانه بانوان تماشاگر همراه بود.

پریسا عرب دونده ارزنده کشورمان با کسب عنوان نخست، نخستین بانوی قهرمان دوی پارس لقب گرفت. "زیموروتا " دونده ای از کشور فرانسه نایب قهرمان شد و زهرا رئیسی دیگر دونده کشورمان نیز به عنوان سومی دست یافت.

مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور فریبا محمدیان، مجید کیهانی رریس فدراسیون، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون، تیمور غیاثی، نصرت کردبچه و جمعی از روسای هیات های استان ها و عوامل برگزاری پیگیری و جوایز نقدی نیز به نفرات برتر اهدا شد.

فدراسیون دو ومیدانی با توجه به اطلاع رسانی قبلی، به نفر اول این مسابقه 1000 دلار، به نفر دوم 700 دلار و به نفر سوم نیز 500 دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا کرد.
 
 

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.