مدال چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی رونمایی شد؛استانبول میزبان پنجمین دوره بازیهادر سال 2021

مدال چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی رونمایی شد؛استانبول میزبان پنجمین دوره بازیهادر سال 2021
بیست و پنجمین نشست هیات اجرایی فدراسیون بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان برگزار و از سوی کشورهای عضو میزبانی دوره بعدی این رقابتها در سال 2021به استانبول ترکیه داده شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست عبدالله بن مسأعد بن عبدالعزیز، رئیس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی ضمن خیر مقدم به اعضای هیات رئیسه ازاقدامات انجام شده کشور آذربایجان و تعامل با فدراسیون های بین المللی در برگزاری هر چه بهتر چهارمین دوره این بازی ها و همچنین حمایت های رئیس جمهور این کشور در برگزاری این بازیها تشکر و قدردانی کرد.
همچنین درخصوص استراتژی توسعه ورزش در کشورهای اسلامی که در سومین نشست وزاری ورزش و جوانان کشورهای اسلامی در استانبول مطرح شده بود در این نشست،مورد باز بینی و تایید هیات اجرایی قرار گرفت.
 در ادامه فیصل عبدالعزیز دبیر کل (ISSF) نیز گزارشی از جلسه گذشته فدراسیون همبستگی در ریاض به اعضای هیئت رئیسه ارائه کرد و سپس مسئولان برگزاری چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی نیز گزارشی در خصوص  تعداد کشورهای شرکت کننده، نحوه ساماندهی، اسکان ورزشکاران و چگونگی پوشش رسانه ای این رقابتها در باکو ارائه کردند.
همچنین بعد از انتخاب ترکیه بعنوان میزبان دوره بعدی این بازیها،وزیر ورزش و امور جوانان این کشور عنوان داشت استانبول میزبانی شایسته برای پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خواهد بود.
 در خاتمه این نشست از مدال چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی نیز رو نمایی شد که در مرکز این مدال از نگاره های اسلامی - فرهنگی و الگوهای سنتی فرش بکار رفته است که مضمون اصلی این نقوش همبستگی،وحدت احترام و تعالی است.
چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای 22 اردیبهشت تا اول خرداد در باکو آذربایجان برگزار می شود.

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۸:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.