شبکه ان.بی.سی بازیهای پیونگ چانگ 2018 را پوشش می دهد

شبکه ان.بی.سی بازیهای پیونگ چانگ 2018 را پوشش می دهد
شبکه خبری ان.بی.سی اعلام کرد که مسابقات المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ را پوشش می دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این اتفاق برای اولین مرتبه است که در حین بازیهای المپیک زمستانی رخ می دهد. «جیم بل» رییس بخش تهیه کنندگی و برنامه سازی المپیک این شبکه به خبرگزاری یون هاپ گفت: «این اقدام در جهت افزایش «تجربه همگانی» بییندگان رقابتهای المپیک است و این امر بدین معناست که رسانه های اجتماعی همراه با وقایع اجتماعی حرکت می کنند.

وی در مورد پوشش خبری این رقابتها و ساعت پخش آن گفت:بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 در ساعات پربیننده تلویزیونی پخش می شوند. از ساعت 8 شب این رقابتها برای نیمکره شرقی پوشش داده می شود.

وی گفت:این اولین مرتبه است که بازیهای المپیک زمستانی را این کانال خبری پوشش می دهد و امیدوار است که بتوان با نمایش رقابتهای ورزشکاران ضمن تشویق بینندگان به ورزش، لحظات مفرحی را نیز برای علاقمندان ورزش مهیا شود. این در حالی است که کره جنوبی میزبان این رقابتها این روزها درگیر مشکلات سیاسی داخلی است و روابط دیپلماتیک سردی نیز با چین یکی از قطب های آسیای شرقی دارد. با این حال مسوولان برگزارکننده بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی قول داده اند که این رقابتها بار دیگر ثبات سیاسی و وحدت ملی را به این کشور بازگرداند.

۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۶:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.