مشعل المپیک زمستانی 2018، 24 اکتبر روشن می شود

مشعل المپیک زمستانی 2018، 24 اکتبر روشن می شود
مشعل بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018، 24 اکتبر در سرزمین المپیک – یونان – روشن خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مشعل یک هفته در سر تا سر یونان سفرخواهد کرد و سپس طی یک مراسم ویژه در ورزشگاه «پاناتینایکوس» آتن، 31 اکتبر به مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک زمستانی 2018 تحویل داده خواهد شد.

مراسم حرکت مشعل المپیک در یونان را تویوتا حامی مالی المپیک که با کمیته ملی المپیک یونان نیز قرارداد دارد، به عهده دارد. تویوتا تامین وسایل نقلیه و بودجه این مراسم را تقبل خواهد کرد. «سپروس کاپرالوس» رییس کمیته ملی المپیک یونان به خبرگزاری رسمی یونان گفت: «اتفاق بزرگ و مهمی است که این مشعل در سرزمین المپیک روشن می شود. و قطعا برای بازدید کنندگان می تواند خاطره ای خوش به یادگار بگذارد.»

مشعل های ساخته شده برای بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ دقیقا 700 میلیمتر ارتفاع دارند تا یادآوری کنند که پیونگ چانگ میزبان این بازیها 700 متر از سطح دریا بالاتر است. همچنین قرار است که حمل کنندگان مشعل در کره جنوبی نیز عمدتا لباس های سفید زرد بپوشند.

کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک 1988 سئول نیز اعلام کرده است که مشعل اهمیت ویژه ای برای مردم کره جنوبی دارد چرا که آنها همیشه به سنتها احترام گذاشته و مشعل المپیک نیز یکی از این سنتهاست.

۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۶:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.