در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد ؛دیدار نوروزی مسئولین کمیته ملی المپیک با همکاران

در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد ؛دیدار نوروزی مسئولین کمیته ملی المپیک با همکاران
مسئولین کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در اکادمی ملی المپیک با همکاران کمیته و آکادمی ملی المپیک دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مسئولین کمیته ملی المپیک به رسم نوروزی هر سال  با همکاران در کمیته ملی المپیک و اکادمی دیدار کردند .
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در این دیدار ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پر برکت برای مجموعه خانواده المپیک ؛ از تلاشهای این مجموعه برای کسب موفقیت های سال گذشته به عنوان سالی پر کار و پر افتخار برای کمیته ملی المپیک تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت : بی شک این موفقیت ها بدون همکاری شما میسر نمی شد .
هاشمی در ادامه با اشاره به دو رویداد بزرگ ورزشی در سال جاری –بازیهای کشورهای اسلامی در باکو و بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا، عشق آباد – برای اولین بار از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران یاد کرد و افزود : ما امیدواریم با همکاری شما همکاران در مجموعه کمیته ملی المپیک این سال را هم با موفقیت همچون ادوار گذشته پشت سر بگذاریم .
در ادامه مراسم شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک هم با تبریک سال نو و ارزوی سال پر برکت برای همکاران یادی هم از مسئولین پیشین کمیته ملی المپیک کرد و یاد آورد شد سال جاری با ولادت حضرت فاطمه زهرا آغاز شده امیدواریم به برکت این بانوی بزرگ سالی سرشار از موفقیت و برکت داشته باشیم .وی در ادامه از همکاران کمیته ملی المپیک و آکادمی برای کسب موفقیت های کمیته تقدیر و تشکر کرد .
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.