رئیس فدراسیون اسکی:نگاه ما به اسکی همسطح سازی آن در تمامی استانهاست

رئیس فدراسیون اسکی:نگاه ما به اسکی همسطح سازی آن در تمامی استانهاست
پس از آنکه پیست اسکی شمشک در اختیار فدراسیون قرار گرفت سعی داریم با دعوت از اسکی بازان جوان دیگر استانها در تهران و برپایی اردوهای تمرینی و آموزشی در جهت همسطح سازی این رشته ورزشی در تمامی استانهااقدام کنیم.

عیسی ساوه شکمشکی، رئیس فدراسیون اسکی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر ورزش اسکی در تهرن تقریبا همه گیر شده و از سطح بسیار بالایی نسبت به دیگر استانها برخوردار است به همین دلیل با برگزاری کلاسهاس آموزشی برای اسکی بازان دیگر استانها و حضور مدرسین فدراسیون در شهرستان ها قصد داریم اسکی شهرستانها را به سطح فنی تهران نزدیک کنیم.
وی ادامه داد:در حال حاضر در 15 استان کشور ورزش اسکی فعال بوده و در نظر داریم در برنامه پیش روی فدراسیون باعث ارتقا سطح فنی اسکی بازان شهرستانیها شویم ، این امر با حضور اسکی بازان نوجوان و جوان شهرستانهای مختلف کشور در اردوی زیر نظر فدراسیون که در تهران برگزار خواهد شد صورت خواهد گرفت.
ساوه شمشکی در پایان تصریح کرد:با توجه به حمایت سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک از این رشته از تمامی پتانسیلهای موجود در اسکی کشور و نظرات پیشکسوتان و صاحبنظران در این زمینه بهره خواهیم برد تا ضمن تقویت زیر ساختها طبق استانداردهای موجود در ابعاد قهرمانی و همگانی این رشته مفرح گامهای اساسی برخواهیم داشت.

۱۴ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.