مومنی مقدم: بازیکنان رده سنی نوجوانان قابل پیش بینی نیستند

مومنی مقدم: بازیکنان رده سنی نوجوانان قابل پیش بینی نیستند
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: عملکرد تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان به دلیل اینکه بازیکنان شناخته شده نیستند، قابل پیش بینی نیست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان امروز (سه شنبه) با دیدار تیم میزبان (میانمار) مقابل هنگ کنگ آغاز می شود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (چهارشنبه) در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف تیم کره جنوبی می رود.
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره مسابقه با کره جنوبی گفت: تیم کره جنوبی یکی از قدرت های مطرح والیبال آسیاست که همانند چین و ژاپن حریف سرسختی برای ایران است.
غلامرضا مومنی مقدم تصریح کرد: والیبال کره جنوبی معمولا در رقابت ها مختلف با ساختار جدیدی در سیستم و چیدمان بازیکنان شرکت می کند و تیم ایران نیز بر اساس این اطلاعات تمرینات خودش را هماهنگ کرده است.
وی به آنالیز دقیق تیم والیبال کره جنوبی اشاره کرد و گفت: آنالیزوهای ایران اطلاعات بسیار خوبی از این تیم دارند. والیبال کره جنوبی مبتنی بر سرعت و کارهای تاکتیکی است. بنابر این تیم ایران نیز با سرویس های خوب و دفاع روی تور به مصاف این تیم می رود.
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ایران همانند دوره قبل این رقابت ها که کره جنوبی را به خوبی مهار کرد، بازیکنان نسل جدید نیز برابر این تیم عملکرد موفقی داشته باشند.
وی با بیان اینکه تیم ایران یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت هاست، گفت: هدایت تیم ایران بر عهده سرمربی (محمد وکیلی) است که تجربه بالای در رده سنی پایه دارد و در شش ماه گذشته نیز برنامه ریزی خوبی با حمایت فدراسیون برای نوجوانان ملی پوش داشته است.
مومنی مقدم یادآور شد که بهترین بازیکنان ایران برای حضور در این رقابت ها انتخاب شدند و تیم کشورمان توانایی قهرمانی در آسیا دارد.
وی تاکید کرد: البته در رده سنی نوجوانان تیم ها شناخت شده نیستند و هر لحظه امکان معرفی پدیده های جدید وجود دارد، اما تیم ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به میانمار آمده است.

۸ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.