پاریس 2024، توافقنامه ای با شرکت سرشناس حمل و نقل شهری امضا کرد

پاریس 2024، توافقنامه ای با شرکت سرشناس حمل و نقل شهری امضا کرد
کمیته پیشنهاد دهنده پاریس به عنوان میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024، با شرکت حمل و نقل معظم «اس.ان.سی.اف» قرارداد و تفاهم نامه ای امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرکت حمل و نقل اس.ان.سی.اف قرار است خطوط قطارهای سریع السیر جی.وی.تی را در سیستم حمل و نقل کشوری راه اندازی کند. این شرکت همچنین متعهد شده است که از شبکه بین المللی حمل و نقل برای نزدیک کردن سرزمینش استفاده کند. در صورتی که پاریس بتواند میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از آن خود کند، این شرکت به عنوان بخشی از مشارکت در پیشبرد این پروژه در تمام بخش های حمل و نقل و جا به جایی مسافر و در هر دو مرحله برنامه ریزی و رسیدن مسافرها به مقصد با کمیته برگزار کننده این بازیها همکاری خواهد کرد.

150 هزار کارمند شرکت اس.ان.سی.اف اعلام کرده اند که برای میزبان شدن پاریس حاضر به «فداکاری» خواهند بود. روزانه 5 میلیون مسافر از قطارها و ایستگاه های این شرکت برای رفت و آمدهای خود استفاده می کنند که در آینده بدنه این قطارها به آرم و لوگوی بازیهای 2024 پاریس منقش می شود. مدیران این شرکت مدعی شده اند که با راه اندازی قطارهای سریع السیر، فرانسه با تعداد بسیاری از کشورهای اروپا مرتبط می شود به طوری که روزانه 5/13 میلیون مسافر امکان جا به جایی خواهند داشت.

«اتینه توبوئیس» مدیر اجرایی کمیته برگزاری بازیهای المپیک 2024 پاریس به روزنامه فرانسوی «اژوغدویی» گفت: «اس.ان.سی.اف» دارایی عظیم پیشنهاد رویایی ما برای میزبانی خواهد بود که ما را در رسیدن به این امر یاری می کند.»

وی گفت: «یک تمرکز جهانی بر پاریس 2024 وجود دارد و ما می خواهیم مطمئن شویم که تمامی بخش های فرانسه و دیگر کشورهایی که فراتر از مرزهای ما هستند در این رقابتها حضور یابند.» پاریس و لس آنجلس برای رسیدن به میزبانی المپیک 2024 رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

۶ فروردین ۱۳۹۶ ۰۸:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.