یک مدال برنز ره آورد جودو کاران نوجوان از تورنمنت آلمان

یک مدال برنز ره آورد جودو کاران نوجوان از تورنمنت آلمان
پرونده جودوکاران نوجوان کشورمان در روز نخست پیکارهای بین المللی برمن آلمان با یک نشان برنز بسته شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابتهای جودو برمن آلمان در شرایطی با انجام مبارزات اوزان 10گانه نوجوانان آغاز شد که 502 جودوکار از 18کشور در روز نخست و در رده نوجوانان بر روی تاتامی رفتند، در این بین کشور میزبان با 133جودوکار بیشترین شرکت را به خود اختصاص داد و هلند با 117نفر و فرانسه با 48 نفر در رتبه های بعد قرار داشتند.
تیم نوجوانان کشورمان به مربیگری رضا چاه خندق، با 8 جودوکار در 6وزن در این رقابتها حاضر شد و به یک نشان برنز با ارزش رسید، بازیکنانی جویای نام که برای تجربه اندوزی راهی این پیکارها شدند، نسل آینده ساز جودو کشور که با سرمایه گذاری مسئولین فدراسیون بر روی آنها شاهد آینده ای روشن برای این رشته رزمی پر طرفدار خواهیم بود.
نشان برنز تیم ایران در این رقابتها را مجید وحید بریمانلو در وزن منهای 60 کیلوگرم بدست آورد، مدالی با ارزش در جدولی با حضور 84 جودوکار. بریمانلو برای رسیدن به نشان برنز نمایندگان آلمان، جمهوری چک، بریتانیا و فرانسه را از پیش رو برداشت و در مبارزه پنجم مغلوب جودوکار فرانسوی شد و در جدول شانس مجدد با شکست حریفی از هلند به نشان برنز دست یافت.
این رقابتها امروز با انجام مبارزات رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد.

۶ فروردین ۱۳۹۶ ۰۸:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.