رقابتهای بین المللی برمن آلمان؛جودو کاران نوجوان امروز بر روی تاتامی می روند

رقابتهای بین المللی برمن آلمان؛جودو کاران نوجوان امروز بر روی تاتامی می روند
رقابتهای بین المللی برمن آلمان در سال 2017 با حضور بیش از 1000 جودوکار از 24 کشور طی روزهای 5و6 فروردین ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، سرزمین ژرمنها در شرایطی از صبح  امروز میزبان پسران نوجوان و جوان جودوکار است که قدمت این مسابقات به سال 31 سال پیش بر می گردد، مسابقاتی در سطح "آ" جهانی که از سال 1986 تاکنون همه ساله و با استقبال خوب جودوکاران در حال برگزاری است.
بر اساس اعلام مسئولین برگزاری این رقابتها و تا پیش از انجام آیین وزن کشی و پذیرش رسمی شرکت کنندگان در این دوره بیش از 1000جودوکار از 24کشور بر روی وبسایت رسمی مسابقات ثبت نام کرده اند، رقمی که در نوع خود در رده های سنی پایه کم نظیر است.

کاظمی مربی تیم ملی جوانان جودو در این باره خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مسئولین فدراسیون با 16بازیکن در رده سنی نوجوانان و جوانان عازم کشور آلمان محل برگزاری مسابقات بین المللی برمن شدیم، خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند، پس از مستقر شدن تیم در هتل محل برگزاری مسابقات، دو جلسه تمرین سبک داشتیم و مربیان نیز از شرایط بازیکنان راضی هستند.
وی افزود : بعد از ظهر روز گذشته وزن کشی اوزان رده سنی نوجوانان انجام شد و 8 جودوکار نوجوان ما امروز بر روی تاتامی می روند، وزن کشی جوانان عصر امروز انجام می شود و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات رقابتهای رده سنی جوانان روز یکشنبه 6فروردین ماه انجام می شود.  

۵ فروردین ۱۳۹۶ ۰۸:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.