برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا؛آغاز دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان

برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا؛آغاز دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان
دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان در دو بخش کیوروگی و پومسه به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر در دو بخش کیوروگی و پومسه که خود را مهیای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 می‌کنند، دور جدید تمرینات خود را در سال 1396 از عصر روز  گذشته در خانه تکواندو آغاز شد.

تیم نوجوانان دختر با ترکیب مبینا نژاد کته سری، مهلا مومن‌زاده، زهرا علیزاده، دنیا محمدی، ستاره چابکی، مبینا شاکری، یلدا ولی‌نژاد، زهرا شجاعی راد، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل و هدایت «اعظم درستی» به عنوان سرمربی و «نیلوفر صفریان»، «معصومه محمدیان» و «محبوبه محمدنژاد» به عنوان مربی ادامه تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

دختران پومسه رو کشورمان که آماده حضور در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند با ترکیب مرجان تاجی رستم آبادی، راضیه آقایی و ریحانه عمرانی مقدم در بخش استاندارد و فروغ راسخ، تارا مردانی و فاطمه بیدکی در بخش ابداعی و زیر نظر «فاطمه اسدپور» به عنوان سرمربی و «آتوسا فرهمند» به عنوان مربی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

تیم‌ملی پومسه نوجوانان پسر نیز با 5 پومسه‌رو و ترکیب محمدعلی عباس نژادیان، رضا نظری و علیرضا ابراهیمی در بخش پومسه استاندارد و سیدعلی موسی‌نیا و محمدعلی فرهنگی در بخش ابداعی دور جدید تمرینات خود را آغاز می نما‌یند. سرمربی این تیم علی سلمانی است و مهدی صمدیان تبار و حسین بهشتی مربیان تیم می‌باشند.

اما تکواندوکاران نوجوانان پسر با ترکیب امیر ولی‌پور، حمیدرضا صدری، حامد اصغری، ابراهیم صفری، حمیدرضا هادیان، امیرعلی پروینی،‌ رضا مختاری، محمدحسین یزدانی، امیرحسین وقوعی آذر و محمدعلی خسروی، رضا جمشیدی،‌ اشکان زحمت‌کشان، مهران برخورداری، علی اشکوریان، آرین آرش و محمد آجرلو اعضای تیم‌ملی نوجوانان، از روز شنبه (5 فروردین‌ماه) زیر نظر وحید عبداللهی (سرمربی) و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی (مربیان) ادامه تمرینات خود را پیگیری می نمایند.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 30 فروردین‌ ماه تا یکم اردیبهشت ماه به میزبانی «آتی راو» قزاقستان برگزار می‌شود.

۴ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.