سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان:تیم جوان ایران در جام جهانی با تمام وجود مبارزه کرد

سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان:تیم جوان ایران در جام جهانی با تمام وجود مبارزه کرد
سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان گفت: تیم ایران در رقابت های جام جهانی آبادان تیم جوانی بود و نفرات شما با تمام وجود مبارزه کردند.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، آکف علی اف با بیان این مطلب افزود: روسیه با بهترین نفرات خود در جام جهانی شرکت کرده، و تیم بسیار قدرتمندی بود و من در مبارزه شما با روس ها افق خوبی از تیم شما دیدم و چند نفر از این نفرات می توانند در آینده صاحب مدال جهانی شوند.

وی ادامه داد: علی اشکانی سرمربی تیم شما جوان است و مربی خوبی می باشد که توانست به شکل مناسبی تیم خود را اداره کند.

علی اف در مورد اینکه آیا در دیدار ایران با روسیه مشکلات داوری وجود داشت یا خیر؟ اظهار داشت: در قوانین جدید کشتی فرنگی داوران هر کاری که دوست دارند انجام می دهند و ما می توانیم فقط نگاه کنیم به نظرم در دیدار وزن 66 کیلوگرم ایران با روس ها حق نماینده ایران پیروزی بود.

وی در مورد عملکرد تیم خود در جام جهانی خاطر نشان کرد: ما پیش از شرکت در این مسابقات علاوه بر شرکت در جام وهبی امره یک اردوی 24 روزه را با تیم ترکیه در این کشور داشتیم علاوه بر آن شکست برخی نفرات مانند روشن بایراموف ما را شوکه کرد. در هر حال ما به دنبال جوانگرایی هستیم و انشاالله بتوانیم در مسابقات کشورهای اسلامی در باکو و رقابت های قهرمانی اروپا نتایج خوبی را کسب کنیم.

۲ فروردین ۱۳۹۶ ۱۶:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.