بلژیک از طرح واگذاری همزمان میزبانی ها حمایت کرد

بلژیک از طرح واگذاری همزمان میزبانی ها حمایت کرد
«پیر اولیور بکرز» رییس کمیته ملی المپیک بلژیک از طرح واگذاری همزمان دو میزبانی المپیک 2024 و المپیک 2028 به دو شهر باقیمانده برای میزبانی این رقابتها حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی که با روزنامه فرانسوی زبان «لو سوغ» بلژیک گفتگو می کرد گفت: به نظر ایده خوبی است و باید آن را انجام داد. وقتی ما فهمیدیم که بحرانی برای حل این موضوع وجود دارد، و برای اینکه شهر دیگری را برای میزبانی از دست ندهیم این تصمیم را گرفتیم.

بکرز همچنین گفت:واگذاری همزمان این بازیها به دو شهر، سازماندهی و برنامه ریزی حرفه ای آنها را نشان می دهد و به نظرم این اتفاق نکته مثبت خارق العاده ای برای جنبش المپیک است.

چندی پیش توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک با ارائه طرحی اعلام کرده بود که در جلسه 13 سپتامبر که در لیما پایتخت پرو برگزار می شود میزبان دو دوره بازیها همزمان اعلام شود. آنطور که به نظر می رسد باخ تمایل دارد که میزبانی 2024 به پاریس و میزبانی 2028 به لس آنجلس برسد. با این حال مخالفان این طرح نیز مدعی شده اند که این اقدام قابل قبول نیست.

جان کوتس نایب رییس کمیته بین المللی المپیک به سایت خبری اینساید گیمز گفت: «من نمی دانم چطور می خواهند این کار را انجام دهند.» «اوغور اردنر» رییس کمیته ملی المپیک ترکیه نیز که با این طرح موافق نیز اعلام کرد: «این کار در حال حاضر عملی نیست.» اما روسای کمیته های ملی المپیک کانادا، انگلستان و سنت لوئیز از موافقان این طرح هستند.

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.