با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک ؛ نشست نواب رئیسان بانوان فدراسیونهای ورزشی برگزار شد

با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک ؛ نشست نواب رئیسان بانوان فدراسیونهای ورزشی برگزار شد
نشست نواب رئیسان بانوان فدراسیونهای ورزشی با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نشست نواب رئیسان صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی ، شاهرخ شهنازی و رباب شهریان  رئیس ، دبیرکل و نائب رئیس کمیته ملی المپیک و نواب رئیس  بانوان فدراسیونهای ورزشی در محل کمیته برگزار شد .
در این نشست کیومرث هاشمی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن را پیشاپیش به نواب رئیسان بانوان تبریک گفت و با اشاره به برگزاری بازیهای کشورهای در سال آینده اظهار داشت ، با حضور حداکثری بانوان در این رویداد حضور خواهیم داشت و به مدال آوری بانوان در رشته های تیراندازی ، تکواندو ، دوومیدانی ، قایقرانی و ... امیدواریم  .
وی ادامه داد : کمیته ملی المپیک فعالیتهای خود را با محوریت بانوان آغاز کرده و با این رویکرد هم ادامه خواهد داد ،اما بانوان برای نمایش موفقیت های خود بایستی تعامل بیشتری با رسانه ها داشته باشند ، دنیای امروز دنیای رسانه است ، وجود شبکه های مجازی و امکان فعالیت نامحدود در آنها بهترین فضا برای بیان تلاش ها ، فعالیت ها ، موفقیتها  و دست آوردهای ورزشی بانوان است ، البته استفاده از این امکانات بایستی هوشمندانه باشد تا نتیجه معکوس ندهد .
رئیس کمیته ملی المپیک سپس با اشاره به کانال کمیته ملی المپیک به عنوان یک شبکه اجتماعی مرجع در ورزش قهرمانی افزود : کمیته ملی المپیک آمادگی دارد تا موفقیت های ورزشی بانوان در بعد قهرمانی  را از طریق این پایگاه خبری منعکس نماید .
هاشمی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر توافقات صورت گرفته میان کمیته ملی المپیک ووزارت ورزش در خصوص تدوین اساسنامه فدراسیونها  اظهار داشت : شاید در دنیا  مقوله نواب رئیس بانوان چندان شناخته شده نباشد ولی به دلیل شرایط خاص فرهنگی کشور ما ، بانوان باید تلاش کنند تا این موصضوع در اساسنامه فدراسیون ها دیده شود .این مهم بایستی توسط شما نائب رئیسان مطرح و پیگیری شود و کمیته ملی المپیک هم حمایت های لازم را انجام می دهد .
رئیس کمیته ملی المپیک از آمادگی این کمیته برای برگزاری دوره آموزشی مخصوص نواب رئیسان بانوان  با هماهنگی المپیک سولیداریتی در نیمه دوم سال آینده خبر داد و افزود این دوره آموزشی در گذشته هم وجود داشته ولی در این دوره به صورت جامع تر توسط کمیته ملی المپیک برای نواب رئیسان برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز ضمن تقدیر از موفقیت های بانوان در عرصه ورزش قهرمانی افزود : نواب رئیسان بانوان همیشه تلاش کرده اند تا ورزش بانوان را با اقتدار نمایش دهند که قابل تقدیر است .
وی ادامه داد : همانگونکه آقای هاشمی اشاره کردند کاروان ایران در بازیهای کشورهای اسلامی با حضور حداکثری بانوان نسبت به ادوار گذشته حضور خواهد داشت و ما امیدواریم با تداوم مدال آوری بانوان و موفقیتهای آنان در عرصه های قهرمانی شاهد حضور بیشتر آنها درآینده باشیم .
در ادامه رباب شهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک هم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا و روز زن موفقیت های ورزشی بانوان با کسب نخستین مدال المپیکی بانوان بی سابقه توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاشهای نواب رئیس بانوان در فدراسیونها این موفقیت ها  استمرار داشته باشد . موفقیت های بانوان ایرانی و ایستادن بر سکوهای قهرمانی باحفظ حجاب اسلامی پیام بزرگی به بانوان مسلمان جهان به عنوان الگوی زن مسلمان است.
شهریان ادامه داد : نائب رئیسان بانوان  برای ارتقاسطح ورزش بانوان بایستی در جهت کسب کرسیهای بین المللی  تلاش کنند ، در این زمینه کمیته ملی المپیک از آنها حمایت خواهد کرد . ورزش بانوان بدون تلاش نائب رئیسان زن فدراسیون ها به موفقیت هایی که شایسته ظرفیت بانوان ورزشکار ایرانی است دست پیدا نخواهد کرد . از همه شما نواب رئیسان که زحمات بی دریغی برای به ثمر رسیدن ورزش بانوان داشته اید تشکر می کنم .
در ادامه مراسم نواب رئیسان حاضر در جلسه با طرح مسایل و مشکلات و سوالات خوداز مسئولین کمیته ملی المپیک و همفکری در جهت رفع این  مسایل و مشکلات پرداختند .

















۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.