با حضور وزیر ورزش ورزش و جوان و رئیس کمیته ملی المپیک؛چهل و چهارمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد

با حضور وزیر ورزش ورزش و جوان و رئیس کمیته ملی المپیک؛چهل و چهارمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد
چهل و چهارمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور دکترسلطافی فر وزیر ورزش و جوانان، هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و اعضای هیات اجرایی و مجمع کمیته،صبح امروز در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛درابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان،اعضای مجمع کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی تصریح کرد:خدای را شاکرم که در سال 95 توانستیم برنامه های مختلف کمیته را اجرا کنیم و در بازیهای المپیک ریو نیز ورزشکاران کشورمان بخوبی توانستند بمصاف رقبای خود بروند و دل مردم و رهبر کشور عزیزمان را شاد نمایند و در این مدت اعضای هیات اجرایی کمیته با برگزاری جلسات مختلف در تلاش بود تا بتواند با حداکثر توان در خدمت جامعه ورزش کشور باشد.
وی ادامه داد: بنوبه خود جا دارد از حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان،جناب آقای داورزنی و روسای محترم فدراسیونها و اعضای مجمع در این مدت که همواره یاریگر ما بوده اند تقدیر و تشکر کنم.
در ادامه شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک گزارش جامعی از برنامه های انجام شده در سال گذشته ارائه کرده و گزارشی نیز در خصوص بازیهای آسیایی ساحلی ویتنام که سرپرستی آنرا بر عهده داشت نیز ارائه کرد و سپس اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو نیز گزارشی از فعالیت های مرکز نظارت بر تیمهای ملی و کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو ارائه داد.
در ادامه گزارشی از فعالیت های کمیته پارالمپیک نیز از سوی دبیر کل آن اعلام و گزارش مالی کمیته ملی المپیک نیز قرائت گردید.
در خاتمه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاشهای اعضای مجمع کمیته و هیات اجرایی و رییس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد ورزش کشور با حمایت هایی که از سوی دولت می شود بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
 در خاتمه این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از اعضای مجمع کمیته اعلام کرد:صادقانه باید از اعضای محترم مجمع کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی کمیته تقدیر و تشکر کنم و همچنین از آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان که در مدت کوتاه حضور خود در راس وزارت فضای آرام بخشی در ورزش کشور ایجاد کرده و با حضور ایشان در وزارت، همدلی وهمزبانی خوبی در بدنه ورزش کشور ایجاد  شده است.
وی ادامه داد:در همین راستا تابلوی زیبایی از ارجان جام که سابقه تاریخی برگزاری رقابتهای ورزشی در کشور عزیزمان را نشان می دهد به رسم یاد بود تقدیم وزیر ورزش و جوانان می کنیم و امیدواریم تا با توجه به اینکه آقای سلطانی فر در گذشته،مدیریت سازمان میراث فرهنگی را داشتند بتوانند از طرف دوستان خود در این سازمان ضمن به ثبت رساندن جهانی این اثر مهم گام بلندی در راستای جهانی شدن این اثر ارزشمند بر داریم.
وی ادامه داد:حتی در نظر داریم با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولین ورزشی سال آینده طی برنامه ای ماکتی از این جام ارزشمند را تقدیم توماس باخ نماییم تا جهانیان بدانند قدمت ورزش در ایران به سالها قبل از میلاد مسیح می رسد.


۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.