سخنگوی بازیهای زمستانی 2018:به آماده سازی بازیهای پیونگ چانگ ادامه می دهیم

سخنگوی بازیهای زمستانی 2018:به آماده سازی بازیهای پیونگ چانگ ادامه می دهیم
مسوولان بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ اعلام کردند علیرغم شرایط خاص سیاسی کره جنوبی همچنان به آماده سازی و تهیه مقدمات این بازیها ادامه می دهند.

سونگ بائیک یو سخنگوی این بازیهای 2018 به سایت خبری اینساید گیمز گفت:ما همچنان به آماده سازی پیونگ چانگ ادامه می دهیم و بر تعهدات خود متمرکز هستیم.

این در حالی است که خانم پارک گئون هی رییس جمهور این کشور در پی اعتراضات مردمی مجبور شد از سمت خود استعفا دهد. به گزارش خبرگزاری الجزیره روز جمعه هشت قاضی امروز در دادگاه قانون اساسی برای صدور رأی برکناری رئیس جمهور کره جنوبی به اتهام فساد حضور پیدا کرده بودند. آنها همینطور خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در طی 60 روز آینده شدند. این برای اولین بار از 1980 است که رئیس جمهور کره جنوبی پیش از پایان مدت قانونی خود برکنار می شود.

روز یکشنبه گذشته دادگاه ویژه بررسی فساد مالی و سیاسی رئیس جمهوری کره جنوبی، وی و دوستش «چوی سون-سیل» را به جرم دریافت رشوه از شرکت سامسونگ متهم کرد. سخنگوی بازیهای پیونگ چانگ 2018 همچنین گفت:ما از حمایت تمامی احزاب سیاسی که تا این لحظه از ما شده است تشکر می کنیم و امیدواریم که در ادامه راه نیز همچنان در کنار ما باشند تا بتوانیم توانایی کره جنوبی را به جهان در برگزاری بازیهایی با شکوه نشان دهیم.

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.