فوتبال ساحلی ایران با اقتدار بر بام آسیا ایستاد

فوتبال ساحلی ایران با اقتدار بر بام آسیا ایستاد
فینال رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (مالزی- 2017) و انتخابی جام جهانی باهاما با پیروزی پرگل 7 بر 2 ملی پوشان کشورمان برابر امارات به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی از 14 اسفند آغاز و امروز (21 اسفندماه) با دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات پیگیری شد تا تکلیف تیم های اول تا سوم این رقابتها مشخص شود.

در دیدار فینال قهرمانی آسیا تیم های ملی ایران و امارات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار در نهایت ملی پوشان کشورمان با ارائه یک بازی پرقدرت و یکطرفه موفق شدند با نتیجه 7 بر دو تیم ملی امارات را شکست دهند و عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مسلم مسیگر (2 گل)، محمدعلی مختاری (2گل) ، پیمان حسینی، امیرحسین اکبری و سیدعلی ناظم گلزنی کردند.

گفتنی است تیم های ملی امارات و ژاپن با 2 عنوان قهرمانی آسیا پرافتخارترین تیم های آسیا بشمار می روند و ساحلی بازان ایران که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد با شکست هر دو تیم ژاپن و امارات ؛ دومین قهرمانی خود در آسیا را بدست آوردند.

لازم به ذکر است در دیدار رده بندی تیم های ملی ژاپن و لبنان به مصاف یکدیگر رفتند تا و پیروزی 6 بر 3 ژاپن، این تیم به عنوان آخرین سهمیه از قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی باهاما را دریافت کرد.

۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.