معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان؛داورزنی: تکواندو در دو دهه اخیر بارها توانسته دل مردم ایران را شاد نماید

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان؛داورزنی: تکواندو در دو دهه اخیر بارها توانسته دل مردم ایران را شاد نماید
دکتر محمدرضا داورزنی گفت: تکواندو در دو دهه اخیر با برنامه ریزی، پشتکار ویژه، شتاب خوب و شیب مثبت توانسته رشد و توسعه همه جانبه ای در کشور پیدا کرده و در میادین بین المللی نیز جز رشته هایی باشد که بتواند همواره دل مردم را شاد کرده و باعث افتخار کشورمان باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه سمینار و دوره بازآموزی بین‌المللی داوری پومسه عصر روز گذشته (جمعه) با حضور « ایل چول کیم» رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو، دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، دکتر اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، دکتر محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون،‌ «هوآنگ این سیک» و «مصطفی موتازارک» مدرسین فدراسیون جهانی، «جانگ سئوک یو» و «یانگ جانگ هان» نمایندگان فدراسیون جهانی تکواندو و 133 داور زن و مرد داخلی و خارجی در سالن خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه این دوره اظهار داشت: بدون تردید رمز موفقیت رشته‌های ورزشی در سایه تلاش و کوشش همه جانبه تمامی اعضای خانواده آن رشته بدست می‌آید. تکواندو نیز در دو دهه اخیر با برنامه ریزی، پشتکار ویژه، شتاب خوب و شیب مثبت توانسته رشد و توسعه همه جانبه ای در کشور پیدا کرده و در میادین بین المللی نیز جز رشته هایی باشد که بتواند همواره دل مردم را شاد کرده و باعث افتخار کشورمان باشد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: همه ما می دانیم که موفقیت ورزشکاران در هر رشته ورزشی یک کار تیمی بوده و حاصل زحمات گروه زیادی از جمله مربیانی است که در جهت ارتقای سطح فنی ورزشکاران تلاش کرده و آموزش های لازم را به آنها می دهند. از مسئولین و خانواده بزرگ تکواندو به خاطر فراهم ساختن این بستر و پرورش قهرمانان کشورمان تشکر می‌کنم، به ویژه در بخش بانوان که در المپیک ریو 2016 مربیان توانمند کشورمان توانستند دختری را پرورش دهند که برای نخستین بار تاریخ ورزشی المپیک کشورمان را در این بخش دگرگون کرده و اولین مدال را برای ایران به ارمغان بیاورد. علیزاده مسیر را برای سایر دختران ایران هموار کرد تا به خودباوری برسند و در آوردگاه‌های مختلف بتوانند با افتخار آفرینی و ایستادن بر روی سکوهای قهرمانی پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون جهانی و همه کسانیکه در هرچه بهتر برگزار شدن این دوره تلاش کردند تشکر می کنم و به همه این عزیزان خسته نباشید می گویم.

۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.