با برتری مقابل ژاپن صورت گرفت ؛صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به جام جهانی فوتبال ساحلی

با برتری مقابل ژاپن صورت گرفت ؛صعود  تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به جام جهانی فوتبال ساحلی
بازیهای مرحله نیمه نهایی قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (مالزی ۲۰۱۷) و انتخابی جام جهانی از صبح دیروزبا دو دیدار پیگیری شد و در دیدار حساس و نفس گیر تیم های ملی ایران و ژاپن، شاگردان محمدحسین میرشمسی به پیروزی مهمی دست یافتند.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نخستین بازی دیروزاز مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا تیم های ملی امارات و لبنان به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت قانونی و اضافه مسابقه با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال رقابتها در ضربات پنالتی مشخص شود. در نهایت تیم ملی امارات موفق شد با پیروزی ۲ بر یک در ضربات پنالتی (مجموع ۶ بر پنج) ضمن صعود به فینال مسابقات آسیا بعنوان نخستین تیم آسیایی جواز حضور در جام جهانی باهاما را کسب کرد.
در بازی حساس و نفس گیر دیگر مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا تیم های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۲:۰۰ (به وقت ایران) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی مقتدرانه شاگردان محمدحسین میرشمسی به پایان رسید.
در این دیدار برای تیم ملی کشورمان محمد احمدزاده (۲گل) ، مسلم مسیگر ، محمدعلی مختاری (۲گل) ، حسین عبدالهی (۲گل) ، سیدعلی ناظم گلزنی کردند.
وقت اول این مسابقه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. اما در وقت دوم شاگردان میرشمسی ۲ گل و شاگردان مارسلو مندز یک گل دیگر به ثمر رساندند و این وقت از مسابقه با پیروزی ۵ بر ۴ ملی پوشان ایران تمام شد. در وقت پایانی مسابقه بازیکنان تیم ملی ایران تسلط کامل خود روی شرایط بازی را بطور کامل بدست آوردند و با ۳ گل دیگری که وارد دروازه ژاپن قدرتمند کردند و دریافت یک گل در دقایق پایانی، نهایتا بازی را با نتیجه ۸ بر ۶ به سود خود به پایان بردند تا ضمن صعود مقتدرانه به فینال رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا ، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما را کسب کرده باشند.

۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.