هزینه های بازسازی ماراکانا پرداخت می شود

هزینه های بازسازی ماراکانا پرداخت می شود
مسوولان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2016 ریو، هزینه های بازسازی ورزشگاه «ماراکانا» ورزشگاه اصلی این رقابتها را پرداخت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پس از آنکه دادگاهی در برزیل اعلام کرد مسوولان برگزاری ریو 2016 مفاد قرارداد و موافقت نامه ای که برای نگهداری و حفظ ورزشگاه ها و اماکن ورزشی را انجام نداده اند، مسوولان این بازیها با پرداخت 122 میلیون دلار، در بازسازی و مرمت ماراکانا مشارکت می کنند.

این ورزشگاه که برای برگزاری رقابتهای فوتبال و مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازیهای المپیک و پارالمپیک 2016 استفاده شده بود، پس از اتمام این رقابتها به طور رسمی در تاریخ 4 نوامبر به دولت و کنسریوم شرکتهای خصوصی تحویل داده شد. ماریو آندارا سخنگوی بازیهای 2016 ریو به سایت خبری اینساید گیمز گفت:بودجه ای حدود صد هزار پوند (معادل 122 میلیون دلار) به طور جداگانه برای نگهداری این ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت:مشکلات زیرساختی وجود ندارد و تنها بایستی کارهای جزئی برای تعمیرات انجام شود. آندارا در مورد جزئیات کار گفت:بیرون ورزشگاه باید رنگ شده تا علائم و تبلیغات مربوط به ریو 2016 پاک شوند، شیشه های پنجره ها بایستی ثابت و شوند، لامپ های روشنایی هم باید تعویض شوند و سیستم اطفای حریق نیز نیاز به نصب مجدد دارد.

به گزارش خبرگزاری شیوهوآ قاضی «ماریا پائولا گوآ آگالهارلو» اعلام کرده است اگر مسوولان ریو 2016 تا روز آینده تعمیران این ورزشگاه را به اتمام نرسانند، مبلغ 30 هزار دلار جریمه خواهند شد. در حال حاضر مسوولان این بازیها زیر تیغ انتقاداتی هستند که معتقد است آنها ورزشگاه را همانگونه که از دولت تحویل گرفته اند به دولت پس نداده اند.

۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.