شهردار لس آنجلس: به راهمان برای میزبانی المپیک ادامه می دهیم

شهردار لس آنجلس: به راهمان برای میزبانی المپیک ادامه می دهیم
اریک گارستی شهردار لس آنجلس بار دیگر به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد. وی پس از انتخاب مجددش گفت:ادامه سفرمان برای رسیدن به میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وی توانست 81 درصد از 90 هزار رای شمره را به خود اختصاص داده و برای دومین بار این به عنوان شهردار یکی از بزرگترین شهرهای آمریکا منصوب شود.

گارستی که توانست میتشل جک شوارتز را برای رسیدن به این پست پشت سر بگذارد به خبرگزاری فرانس پرس گفت: من با خشنودی و فروتنی از کسانی که به من رای دادند و این وظیفه را برای دومین مرتبه به من سپردند تشکر می کنم. اکنون ما به سفری که برای رسیدن به المپیک 2024 آغاز کرده ایم ادامه می دهیم. چرا که میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک فرصت مناسبی است که به دنیا خوشامد بگوییم.

همچنین رییس کمیته ملی المپیک آمریکا «کیسی وازرمن» نیز در مورد انتخاب مجدد شهردار لس آنجلس گفت:شهردار گارستی یکی از کسانی است که از میزبانی شهرمان برای المپیک 2024 دفاع می کند و دیدگاه و اشتیاق وی برای این پروژه دارایی عظیمی برای همه ما قبل از انتخاب میزبان این رقابتهاست. انتخاباتی که تنها 6 ماه تا آن فرصت داریم.

در حال حاضر دو شهر لس آنجلس و پاریس برای کسب میزبانی المپیک 2024 در گردونه رقابتها باقی مانده اند. بوداپست یکی دیگر از نامزدها از ادامه راه انصراف داد.

۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.