مدیرکل آژانس ضد دوپینگ روسیه استعفا داد

مدیرکل آژانس ضد دوپینگ روسیه استعفا داد
آنا آنتسلیوویچ مدیر کل آژانس ضد دوپینگ روسیه از سمت خود استعفا کرد. وی این سمت را از دسامبر سال 2015 و بعد از «رامیل خابیف» عهده دار شده بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رییس کمیته بین المللی پارالمپیک «ولادیمیر لوکین» ضمن تایید این خبر به خبرگزاری تاس گفت:امور مربوط به اعضای آژانس ضد دوپینگ روسیه توسط یک شورا بازبینی و بررسی می شود.» وی گفت:شرکت در نشست اعضای این آژانس به مدیران کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک روسیه این فرصت را می دهد تا در مورد یک سیستم بازبینی جدید مشورت و تصمیم گیری کرده تا آن را جانشین سیستم قبلی کنند.

در واقع این نشست که فردا برگزار می شود، تولد دوباره آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه است. استعفای آنتسلیوویچ چند روز پس از اظهارات رییس اتحادیه ورزشکاران اروپا اتفاق افتاد. «سوین آرنه هانسن» یک هفته قبل گفته بود که معتقد است که بایستی یک تغییر ذهنی در ورزش روسیه رخ داده و اصلاحات گسترده ای برای حل مساله دوپینگ رخ دهد. این در حالی است که رییس جمهور روسیه «ولادیمیر پوتین» بارها اعلام کرده است که مساله دوپینگ سازمانی و دولتی در ورزش این کشور را قبول ندارد.

بیش از 1000 ورزشکار روسیه با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایشات دوپینگ از شرکت در رقابتهای بین المللی محروم شده و برخی از آنها مجبور به پس دادن مدال های کسب شده در میادین بین المللی شدند.

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.