پولادگر: نگاه تخصصی به پومسه، فصل جدیدی را در تکواندو رقم زده است

پولادگر: نگاه تخصصی به پومسه، فصل جدیدی را در تکواندو رقم زده است
سیدمحمد پولادگر در مراسم افتتاحیه سمینار و دوره بازآموزی بین‌المللی داوری پومسه گفت: برگزاری مسابقات پومسه از مهمترین و باشکوه‌ترین اتفاقاتی است که در دهه اخیر شاهد آن بودیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه سمینار و دوره بازآموزی بین‌المللی داوری پومسه، عصر روز گذشته (سه شنبه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدارسیون تکواندو، محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون،‌ «الی چول کیم» رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو، «هوآنگ این سیک» و «مصطفی موتازارک» مدرسین فدراسیون جهانی، «جانگ سئوک یو» و «یانگ جانگ هان» نمایندگان فدراسیون جهانی تکواندو و 133 داور زن و مرد داخلی و خارجی در سالن خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

رییس فدراسیون تکواندوکشورمان در ادامه افزود: نگاه تخصصی به پومسه فصل جدیدی را در تکواندو رقم زده است و خدا را شاکریم این بخش توانسته موفق عمل کرده و تکواندو را به کمال برساند. با توجه به اهمیت مسابقات پومسه، داوری در این بخش نیز به مراتب سخت‌تر است و داوران این رشته می‌بایست از تخصص بالایی برخوردار باشند. بسیار خوشحالم که در میان شما، قهرمانان صاحب نام پومسه نیز حضور دارند و با توجه به اینکه در این بخش محدودیت سنی وجود ندارد، امیدوارم شاهد حضور شما داوران عزیز در مسابقات پومسه نیز باشیم.

در پایان نیز «الی چول کیم» رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو با ابراز خرسندی از اینکه در کشور ایران و در میان نام آوران حضور دارد، بیان کرد: داوران بین‌المللی پومسه می‌توانند در توسعه و گسترش این رشته در جوامع مختلف موثر باشند. امیدوارم تمامی شما از فرصتی که با تدبیر فدراسیون ایران در اختیارتان قرار گرفته بهره کافی را ببرید و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید.



۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.