کمک 50 هزار دلاری لهستان به وادا

کمک 50 هزار دلاری لهستان به وادا
آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) اعلام کرد دولت لهستان مبلغی بیش از 50 هزار دلار برای برنامه های تحقیقاتی و گردآوری اطلاعات اهدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"سر کریگ" رییس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ گفت:وادا از مشارکت لهستان در طرح و برنامه های تحقیقاتی این آژانس خرسند است، پرداخت این سهم نشان می دهد که دولت لهستان در راستای ورزش پاک و حمایت از ورزشکاران پاک مصمم است. آنها با ما برای مبارزه با ناپاکی های ورزش همسو هستند.

همچنین «ویتولد بانکار» وزیر ورزش و توریسم لهستان گفت: «دولت لهستان از افزایش و پرداخت این سهم به آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ راضی است. نتایج تحقیقات کمیته مستقل وادا که توسط مک لارن انجام شده است نشان داد که مبارزه با دوپینگ تا چه اندازه در حال افزایش است و تا چه میزان مبارزه با دوپینگ برای ورزش حائز اهمیت است.» وادا دسامبر سال 2016 نیز مبلغ 158 هزار دلار از دولت فرانسه دریافت کرده بود. هفته گذشته رییس آژانس مبارزه با دوپینگ اعلام کرده بود که از شنیدن کافی نبودن مدارک مک لارن در اثبات دوپینگ ورزشکاران روس از سوی کمیته بین المللی المپیک «غافلگیر» شده است. 24 فوریه معاون کمیته بین المللی المپیک در یک نامه سرگشاده مدعی شده بود که مدارک مک لارن وکیل کانادایی برای اثبات دوپینگ ورزشکاران روسیه کافی نیست.

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.