حرفه ای ها نام سمبل های توکیو 2020 را انتخاب می کنند

حرفه ای ها نام سمبل های توکیو 2020 را انتخاب می کنند
مسوولان بازیهای توکیو 2020 اعلام کردند که اسامی سمبل های بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو توسط افراد حرفه ای انتخاب خواهد شد نه افراد عادی.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری کیودو نیوز کمیته برگزار کننده این بازیها پروژه نامگذاری این نمادها را به زودی آغاز می کند و در نظر دارد افرادی که دارای تجربه و دانش هستند در این رقابت شرکت کنند. آنها از شرکت کنندگان خواسته اند که از نوشته های تکراری، و جملاتی که دارای کپی رایت هستند استفاده نکنند.

همچنین این جملات بایستی مربوط به نشان تجاری این بازیها نیز باشند. مسوولان برگزار کننده بازیهای توکیو 2020 اعلام کردند که تمام شهروندان ژاپنی و افراد خارجی که در ژاپن زندگی می کنند می توانند در این رقابت شرکت کنند.

یوشیکو ایکوما معاون پنل انتخاب اسم بازیهای 2020 به سایت خبری کیودو نیوز گفت:ما تصمیم داریم که امکان و فرصت شرکت را برای عموم فراهم کنیم اما می دانیم که این کار سخت تر از طراحی است. آن هم زمانی که قوانین کپی رایت شامل آن می شود. ما به چیزی بیش از یک اسم که خوش آوا هم باشد احتیاج داریم و این کار سختی است. بنابراین بایستی از افراد حرفه ای که صاحب دانش و تجربه هستند استفاده کنیم.

مسوولان بازیهای 2020 توکیو، ماه گذشته اعلام کردند که سمبل بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020، تابستان سال 2018 اعلام می شود.

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.