کمپین جهانی برای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018

کمپین جهانی برای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018
کمپین جهانی ترویج بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 از امروز با نمایش یکسری برنامه های تبلیغاتی دنباله دار در تلویزیون آمریکا کار خود را آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این خبر را دولت کره جنوبی اعلام کرده است. به گزارش خبرگزاری «یون هاپ» وزیر فرهنگ، ورزش و توریسم کره جنوبی گفت:یک برنامه جامع و برنامه ریزی شده برای افزایش ترویج و پیشرفت بازیهای زمستانی پیونگ چانگ 2018 تدوین شده است در حالی که کمتر از یکسال به افتتاح این رقابتها در نهم فوریه سال آینده زمان باقی است.

اطلاع و تفکر در مورد ورزش در سرتاسر جهان یکی از دلمشغولی های کمیته بین المللی المپیک درباره پیونگ چانگ است. این تبلیغ جهانی با چندین نماهنگ که از شبکه NBC و دیگر شبکه های تلویزیونی قرار است پخش شود، کار خود را آغاز می کند. مدت زمان هر یک از این نماهنگ ها از یک دقیقه تا دو دقیقه و سی ثانیه طول می کشد.

این آگهی به زبان انگلیسی «داستان زمستان خود را در پیونگ چانگ 2018 ترسیم کنید» نامیده می شود. برگزارکنندگان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2018 پیونگ چانگ مدعی اند که این تبلیغ تا همین لحظه نیز موفق بوده است چرا که 17 میلیون بار در یوتیوب دیده شده است. تبلیغ برای بازیهای زمستانی 2018 به دلیل ابراز نگرانی «سر فیلیپ کراون» رییس کمیته بین المللی پارالمپیک، در مورد بی اطلاعی عمومی در مورد این بازیها رخ داد.

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.