دکترعلی نژاد: صحبت های رئیس جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان دلگرم کننده بود/حضور مقتدرانه ای در بازیهای کشورهای اسلامی خواهیم داشت

دکترعلی نژاد: صحبت های رئیس جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان دلگرم کننده بود/حضور مقتدرانه ای در بازیهای کشورهای اسلامی خواهیم داشت
رییس فدراسیون ووشو با تاکید براینکه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان با توجه به شرایط اقتصادی کشور کار سخت و بزرگی بود، گفت: رییس جمهور محترم در این نشست صمیمانه، صحبت های دلگرم و امیدوار کننده ای را بیان کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دکتر «مهدی علی نژاد» در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: به نمایندگی جامعه ووشو، از رییس جمهور که بار دیگر این فرصت را به جامعه ورزش دادند که مراسم تقدیر از افتخار آفرینان با حضور ایشان برگزار شود، سپاسگزارم.
وی ادامه داد: از مجموعه وزارت ورزش و جوانان هم بابت پایبندی به تعهدی که به المپیکی ها و پارالمپیکی ها همچنین قهرمانان  سال 94 داشتند، تشکر می کنم.
رییس فدراسیون ووشو، برگزاری این مراسم را باعث دلگرمی اهالی ورزش ذکر کرد و گفت: این تقدیرها و تشویق ها باعث افزایش انگیزه قهرمانان، مربیان و متولیان ورزش می شود و ارزشمند است.
علی نژاد ادامه داد: با شرایط اقتصادی کشور و با توجه به تنگناهای مالی، برگزاری مراسم تقدیر کار سختی بود که خوشبختانه انجام شد و اتفاقا مراسم تقدیر نیز کیفیت بالایی داشت و صحبتهای رییس جمهور هم بسیار دلگرم کننده و امیدوار کننده بود.
وی با بیان اینکه ووشوی ایران در جهان دارای اعتبار است، اظهار داشت: فدراسیون ووشو، بر مبنای محور برنامه ریزی، پیش می رود و به همین دلیل بلافاصله بعد از پایان بازی های آسیایی اینچئون حرکت برای موفقیت ووشوی ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آغاز شد.
علی نژاد تصریح کرد : امیدوارم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، ووشوی ایران بتواند در بازی های آسیایی جاکارتا با کسب مدال های خوشرنگ در ارتقا جایگاه ایران در رده بندی مدال ها نقش زیادی ایفا کند.
رییس فدراسیون ووشو، همچنین به بازی های همبستگی کشورهای اسسلامی در باکو اشاره و تاکید کرد: علی رغم این مهم که در باکو فقط سانداکاران به میدان می روند، اما برای حضور پرقدرت در این رویداد نیز برنامه ریزی داریم و 24 اسفند رقابت های انتخابی برگزار و بتدریج  به آمادگی کامل برای حضور مقتدرانه در این مسابقات دست پیدا خواهیم کرد.

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.