دعوت 14 بازیکن به اردوی دهم تیم ملی نوجوانان پسر

دعوت 14 بازیکن به اردوی دهم تیم ملی نوجوانان پسر
دهمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران در جزیره کیش برگزار می شود و سرمربی این تیم 14 بازیکن را برای حضور در این مرحله از اردوی آماده سازی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از 8 تا 16 فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار با حضور 14 تیم برگزار می شود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها، در مسابقات این دوره با تیم های کره جنوبی و بنگلادش در گروه دوم دور مقدماتی همگروه است.
نهمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دوشنبه شب (شب گذشته) به پایان رسید و دهمین اردوی آماده سازی از فردا (سه شنبه) در جزیره کیش آغاز می شود.
نوجوانان ملی پوش ایران تا کنون هشت اردوی داخلی و یک اردوی برون مرزی برگزار کردند و دهمین اردوی آماده سازی این تیم در جزیره کیش برگزار می شود که از نظر آب و هوایی نزدیک کشور میانمار میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیاست.
محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 14 بازیکن را برای حضور در این مرحله از اردوی آماده سازی دعوت کرد که فهرست آنان به قرار زیر است:
مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، صابر کاظمی، سهیل کمال آبادی، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست، مهدی جعفروند و محمدرضا طهماسبی
سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفرزاده (مربیان)، مجید عباس خواه (ماساژور) و بهزاد میرزایی به عنوان فیزیوتراب تیم ملی والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می کنند.
کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان ساعت 10 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه) از فرودگاه مهرآباد تهران راهی کیش می شود و روز پنج شنبه 26 اسفندماه به تهران بازخواهد گشت.

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.