معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان؛احمدی: تکواندو جز رشته‌های طلایی ورزش ایران است

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان؛احمدی: تکواندو جز رشته‌های طلایی ورزش ایران است
دکتر احمدی در مراسم اختتامیه سمینار و دوره بازآموزی بین‌المللی داوری کیوروگی گفت: تکواندو جز رشته‌های طلایی ورزش ایران است و همواره توانسته افتخارات بسیاری را در میادین جهانی و المپیک کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه سمینار و دوره بازآموزی بین‌المللی داوری کیوروگی عصر روز گذشته (یکشنبه) با حضور «شکیر چلبات» رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، دکتر سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو،‌ شهرام منکرسی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش حرفه‌ای، محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون،‌ محمداسماعیل آذرپاد پیشکسوت تکواندو، «الی چول کیم» رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو و 236 داور زن و مرد از 11 کشور ایران، اتریش،‌استرالیا، مالزی، ترکیه،‌آذربایجان، پاکستان، نیجریه، عمان، عراق و سوریه در سالن خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

سیدمحمدپولادگر در ابتدای مراسم از حضور "شکیر چلبات" رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو در کشورمان تشکر کرد و گفت: حضور و تدریس رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، کیفیت دوره را افزایش داده و قطعا این موضوع برگزاری دوره را بسیار متفاوت کرده است.

وی با بیان این که «الی چول کیم» رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی را بیش از 15 سال است می‌شناسم و ایشان به تازگی به این سمت منصوب شده است ادامه داد: امیدوارم در زمان مسئولیت ایشان انتظاری را که از مرکز جهانی تکواندو داریم بر آورده سازند. در این دوره تعداد محدودی از داوران کشورمان مجوز حضور را کسب کردند و باتوجه به پیگیری مسابقات مختلف و همچنین برگزاری لیگ در کشورمان کاملا طبیعی است که از فدراسیون جهانی بخواهیم دوره‌های بیشتری را در کشورمان برگزار نماید. امیدوارم تمامی داورانی که در این دوره حضور داشتند ما را در ارتقا سطح فنی و گزینش بهترین تکواندوکاران برای حضور در میادین بین‌المللی یاری نمایند.

همچنین دکتر سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک به مسئولین فدراسیون تکواندو کشورمان که میزبانی این دوره بین‌المللی را برعهده داشتند اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو که با موافقت خود میزبانی برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری را در کشور عزیزمان فراهم نمودند تشکر می کنم.

وی افزود: تکواندو جز رشته‌های طلایی ورزش ایران است و همواره توانسته افتخارات بسیاری را در میادین جهانی و المپیک کسب نماید. قطعا برای ارتقای این رشته تلاش‌های بیشتری باید صورت گیرد و یکی از ارکان مهم در توسعه آن ارتقا کیفیت داوری است که خدا را شکر این امر را در تکواندو کشورمان شاهد هستیم. برای همگی شما آرزوی موفقیت دارم.




۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.