افتتاح دفتر شورای المپیک آسیا در بانکوک

افتتاح دفتر شورای المپیک آسیا در بانکوک
مقر شورای المپیک آسیا در منطقه جنوب شرق این قاره در بانکوک پایتخت تایلند افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مراسم که «تاناساک پاتیماپراکون» معاون نخست وزیر تایلند، رییس کمیته المپیک این کشور و اعضای شورای المپیک آسیا حضور داشنتند مقر این شورا رسما در بانکوک افتتاح شد.

شیخ احمد الفهد آل صباح در این مراسم گفت: «تایلند یکی از بازیگران اصلی جنبش المپیک در آسیا و من می خواهم از آنها به دلیل حمایت هایشان تشکر کنم.»

به گزارش سایت خبر اینساید گیمز در این مراسم رییس کمیته المپیک تایلند نیز گفت:از اینکه بتوانیم بخشی از برنامه های ورزشی آسیا را انجام دهیم به خود افتخار می کنیم. امیدوارم که تمامی برنامه های شورای المپیک آسیا برای توسعه و پیشرفت ورزش در این منطقه طبق برنامه انجام شود.

شورای المپیک آسیا در نظر دارد که در مناطق مختلف این قاره پایگاه های خود را افزایش دهد. قرار است در جاکارتا، آلماتی قزاقستان، و دهلی هندوستان نیز این دفاتر افتتاح شود. با تعلیق دولت کویت از اکتبر 2015 از سوی کمیته بین المللی المپیک به دلیل دخالت های دولت این کشور در امور ورزش، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و بسیاری از سازمان های بین المللی ورزشی، ورزش این کشور به حالت تعلیق درآمده است.

در شصت و نهمین جلسه هیات اجرایی شورای شورای المپیک آسیا در ساپاروی ژاپن، این شورا تصمیم گرفت که مقر خود را با توجه به مشکلاتی که با کویت در نحوه اداره ورزش آسیا دارد تغییر دهد.

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.