آژانس ضد دوپینگ آمریکا نمونه های «مو فرح» را دوباره آزمایش می کند

آژانس ضد دوپینگ آمریکا نمونه های «مو فرح» را دوباره آزمایش می کند
آژانس ضد دوپینگ آمریکا نمونه های «سر مو فرح» دارنده چهار مدال طلای المپیک دو و میدانی مسافت طولانی را بار دیگر آزمایش می کند.

به گزارش کمیته ملی المپیک و به نقل از روزنامه دیلی میل روسای آژانس ضد دوپینگ ایالات متحده آمریکا نمونه های گرفته شده از این دونده سرشناس را خواسته اند تا بار دیگر افزایش احتمالی مواد غیرمجاز در خون وی را دیگر بار آزمایش کنند. به دنبال متهم شدن آلبرتو سالازار به تجویز مواد نیروزا برای ورزشکارانش این آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا اعلام کرد که نمونه های خون سر مو فرح را بررسی می کند.

پس از اعلام این درخواست محققان آژانس ضد دوپینگ آمریکا از کمیته مبارزه با دوپینگ انگلستان نمونه های دونده خود را درخواست کردند. براساس گزارش دیلی میل روسای آژانس ضد دوپینگ آمریکا گفته اند که ما باور داریم که مدارک کافی برای دوباره آزمایش ورزشکارانمان در اختیار داریم. این در حالی است که روسای آژانس ضد دوپینگ انگلستان نیز اعلام کرده اند که همچنان منتظر اطلاعات بیشتر از همتایان خود پیش از تصمیم گیری هستند.

بر اساس اعلامیه ای که دیروز منتشر شد، «نیکول ساپستید» مدیر اجرایی آژانس ضد دوپینگ انگلیس گفت:این سازمان از روابط کاری عالی با آژانس ضد دوپینگ آمریکا لذت می برد. اما انتقاد ما این است که یکسری اطلاعات را به رسانه ها می دهند. براین اساس، این تحقیق بر آموزش پایه در آمریکا متمرکز است و این دو سازمان مبارزه با دوپینگ با همکاری یکدیگر تحقیقاتشان را انجام می دهند.» دو هفته قبل آلبرتو سالازار سرمربی تیم ملی دو و میدانی آمریکا متهم شد که برای ورزشکاران کشورش داروهای غیرمجاز تجویز کرده است.

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.