یست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان- چین تایپه؛مسابقه انتخابی تیم ملی شمشیر بازی برگزار می‌شود

یست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان- چین تایپه؛مسابقه انتخابی تیم ملی شمشیر بازی برگزار می‌شود
رقابت‌های انتخابی تیم ملی شمشیر بازی دانشجویان دختر و پسر جهت شرکت در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقه انتخابی تیم ملی شمشیر بازی دانشجویان دختر و پسر برای شرکت در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون شمشیر بازی چهارشنبه 18 اسفند به مدت یک روز برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش در این رقابت‌ها که با حضور دانشجویان منتخب کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار می‌شود، دانشجویان در رشته سابر با هم به رقابت خواهند پرداخت که بر اساس شرایط اعلام شده از سوی کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ، نفرات اول المپیاد یا مسابقات قهرمانی دانشگاه های هربخش در سال 95 و نفراتی که رنکینگ شمشیر بازی کشوری آنها زیر 30 باشد میتوانند در این مسابقات شرکت کنند .

همچنین بر اساس شرایط قوانین و مقررات (fisu) متولدین 11/10/1367 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند، دانشجویان شرکت کننده باید کارت دانشجویی و معرفی‌نامه معتبر از دانشگاه مربوطه و بیمه ورزشی سال  1395 را به همراه داشته باشند.

 این رقابتها  روز چهارشنبه 18 اسفند در بخش پسران ساعت 9 صبح و در بخش دختران ساعت 14 بعدازظهر همان روز در ورزشگاه شهید شیرودی ، سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز برگزار می شود.

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد لغایت 8 شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.